خبرنگاران وزیر علوم درگذشت مهندس ترکان را تسلیت گفت

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، تهران-خبرنگاران-منصور غلامی وزیر علوم با صدور پیامی درگذشت مهندس اکبر ترکان را تسلیت گفت.

خبرنگاران وزیر علوم درگذشت مهندس ترکان را تسلیت گفت

به گزارش یکشنبه وبلاگ تفریح و سرگرمی در پیغام منصور غلامی آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت مرحوم مهندس اکبر ترکان، مدیری توانمند و دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه مالی در دولت تدبیر و امید و عضو هیات امنای دانشگاه های علم و صنعت ایران و خلیج فارس موجب تاسف و تأثر فراوان شد.

مرحوم مهندس ترکان در مسئولیت های مهمی چون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر راه و ترابری و صندلی های دیگر منشأ خدمات اثرگذار و فراوانی در کشور گشت.

ایشان انسانی وارسته، فرهیخته، مدیری کارآمد و موثر در عرصه فعالیت های عمرانی و سازندگی کشور بود که تا آخرین لحظه عمر خود، با روحیه ای وصف ناپذیر دست از خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نکشید.

این جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده مکرم آن مرحوم و هیات امنای دانشگاه های خلیج فارس و علم و صنعت ایران، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

مرحوم اکبر ترکان، دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه مالی، رئیس پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان و عضو هیات مؤسس دانشگاه شمال آمل و عضو شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بود.

مرحوم اکبر ترکان که از بیماری کلیوی رنج می برد بامداد امروز 26 اردیبهشت 1400 در 69 سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران وزیر علوم درگذشت مهندس ترکان را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر علوم درگذشت مهندس ترکان را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید