خمز: کسب 3 امتیاز برای رقابت با تیم های بالای جدول حیاتی است

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که تیم های حاضر در جام حذفی و بعلاوه تیم هایی که در این جام حضور ندارند، متضرر نشوند.

خمز: کسب 3 امتیاز برای رقابت با تیم های بالای جدول حیاتی است

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: تیم ما کاملاً آماده است. دوست نداشتم بازی ها پی در پی متوقف شوند. لیگ ایران حدود 25 روز یکبار برای بازی های جام حذفی تعطیل می گردد. باتوجه به اینکه تمامی تیم های لیگ برتر در جام حذفی حضور ندارند، برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که تیم های حاضر در جام حذفی و بعلاوه تیم هایی که در این جام حضور ندارند، متضرر نشوند.

وی اضافه نمود: ما از تعطیلات لیگ به برترین نحو استفاده نموده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده پیروزی مقابل نفت هستیم.

خمز در مورد شناختش از نفت، بیان نمود: ما از این تیم شناخت کافی داریم و باتوجه به سختی های سفر به مسجدسلیمان، باشگاه برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده و همه چیز را به برترین شکل برای تیم مهیا نموده تا دچار مشکل نشویم؛ حتی آشپز هم همراه تیم می آید تا شرایط از نظر تغذیه هم ایده آل باشد.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش، گفت: گوستاوو و آقاجان پور از بازی فردا محروم هستند و مصدوم هم نداریم.

سرمربی تراکتور در خاتمه اظهاراتش گفت: امیدوارم اولین بازی سال را با سه امتیاز آغاز نموده و آن را به طرفداران تقدیم کنیم. کسب این برد برای رقابت با تیم های بالای جدول، حیاتی است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خمز: کسب 3 امتیاز برای رقابت با تیم های بالای جدول حیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: کسب 3 امتیاز برای رقابت با تیم های بالای جدول حیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید