ستاره استقلالی تایید کرد؛ گزینه مربی سرشناس اروپایی هستم ، انتقال بزرگ نهایی می گردد؟

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، لژیونر جوان فوتبال ایران می گوید به جز تیم انگلیسی پیشنهادات دیگری هم در اروپا دارد.

ستاره استقلالی تایید کرد؛ گزینه مربی سرشناس اروپایی هستم ، انتقال بزرگ نهایی می گردد؟

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی اللهیار صیادمنش این روزها در فوتبال انگلیس بیشتر از قبل تحویل گرفته می گردد. این هفته خبر رسید که بازیکن ایرانی تیم هال سیتی بار دیگر مد نظر باشگاه برنلی قرار گرفته که چند هفته پیش صعودش به لیگ برتر را جشن گرفت. راهنمایی این باشگاه را ونسان کمپانی برعهده دارد. همان مربی معروفی که فصل قبل هم در تیم اندرلشت خواستار حضور ستاره جوان ایرانی شده بود. از این رو به بهانه آگاهی از آخرین شرایط صیادمنش و خبرهایی که در رابطه با حضور این بازیکن در تیم برنلی تیم تحت راهنمایی کمپانی وجود دارد با صیادمنش گفت وگویی داشتیم.

سرمربی تیم برنلی واقعاً خواستار حضورت در این تیم شده؟

تیم برنلی که با ونسان کمپانی قهرمان چمپیونشیپ شده در این فصل واقعاً عملکرد خیلی خوبی داشت و بعد از قهرمان شدن مجوز حضور در لیگ برتر انگلیس را گرفت. از این رو این تیم حتماً در این فصل اهداف جداگانه ای را دنبال خواهد نمود. کمپانی در تیم اندرلشت هم که بود مرا می خواست اما من با تیمم قرارداد داشتم. الان هم صحبت هایی شنیدم اما واقعاً با خود من صحبت نشده و اگر خبری باشد بین دو باشگاه هال سیتی و برنلی بوده است و من از این مسائل بی خبرم. البته جدا از این که گفته می گردد تیم برنلی خواستار من شده صحبت هایی در خصوص پیشنهادات دیگر هم هست اما فکر می کنم فعلاً باید صبرکرد تا دید که شرایط چه می گردد و برای فصل آینده چه اتفاقاتی رقم می خورد.

آخرین بازی چمپیونشیپ را هم پیش رو دارید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

بله بازی آخر ما با تیم سوم جدول در خانه این تیم است از این رو بازی سختی را در پیش داریم اما در این ملاقات سعی خواهیم کرد برترین نمایش ممکن را ارائه دهیم.

نتیجه این فصل را چطور ارزیابی می کنی؟ تیمتان شانس صعود و قرار گرفتن در جمع تیم های پلی آف را هم ندارد...

بله متأسفانه با 6-7مساوی که کسب کردیم شانس طلایی حضور در جمع تیم های سهمیه پلی آف را از دست دادیم هر چند با وجود اینکه در حال حاضر در رده چهاردهم قرار گرفته ایم با تیم هایی که قرار است در جمع تیم های پلی آف برای حضور در لیگ برتر با هم مسابقه بدهند فقط 6-7 امتیاز فاصله داریم موضوعی که موجب شده تا در رده 14 قرار بگیریم و در واقع در لیگ 24 تیمی از حضور در لیگ برتر باز بمانیم.

چقدر از قراردادت با باشگاه هال سیتی به جای مانده؟

سه سال دیگر از قراردادم با باشگاه هال سیتی به جای مانده به همین علت این باشگاه باید در خصوص من تصمیم بگیرد و من به عنوان بازیکن تیم نمی توانم در خصوص خودم معین تکلیف کنم چون اختیارم با باشگاه هال سیتی است و به هر حال آنها هستند که باید در خصوص من تصمیم نهایی را بگیرند.

با توجه به رابطه بسیار خوبت با سرمربی تیم، فکر می کنی در تیم می مانی یا جدا می شوی؟

بله من با سرمربی تیم رابطه خیلی خوبی در چهارچوب رابطه بازیکن و مربی داریم اما در فوتبال بازیکن باید تابع باشگاه باشد و هیچکس نمی تواند در رابطه با آینده اش پیش بینی داشته باشد و واقعاً این ضرب المثل مصداق عینی پیدا می نماید که هیچکسی آینده را ندیده و نمی داند که چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

در فهرست اولیه تیم ملی قرار نداشتی، با وجود این فکر می کنی در فهرست های بعدی فیفادی تیم ملی حضور داشته باشی؟

در تیم باشگاهی ام نهایت تلاشم را انجام دادم و برای تیم ملی کشورم هم همواره برترین ها را آرزو داشتم و اگر کادرفنی تیم ملی صلاح دید و دعوت شدم نهایت تلاشم را انجام خواهم داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره استقلالی تایید کرد؛ گزینه مربی سرشناس اروپایی هستم ، انتقال بزرگ نهایی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلالی تایید کرد؛ گزینه مربی سرشناس اروپایی هستم ، انتقال بزرگ نهایی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید