شکار گلوی شکارچی بداقبال را پاره کرد ، عکس

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، در رویدادی عجیب مارماهی در تقلا برای زنده مانده بدن حواصیل در حال پرواز را پاره کرد تا یکی از استثنایی ترین رویدادهای طبیعی ثبت گردد.

شکار گلوی شکارچی بداقبال را پاره کرد ، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تفریح و سرگرمی، سم دیویس مهندس اهل مریلند سال 2011 رویدادی را در آسمان ثبت کرد که در نگاه اول به فیلم های تخیلی شبیه است.

در این عکس یک مارماهی آمریکایی را می بینیم که بدن حواصیل را پاره نموده و کوشش می نماید بدنش را از شکم این پرنده شکارچی بیرون بکشد.

بیشتر بخوانید:

  • عجیب ترین پورشه دنیا؛ وقتی ون ابرماشین می گردد! / عکس

  • نقش این موجود عجیب در پیدایش ساختارهای پیچیده حیات

دیویس با تماشا صحنه ابتدا گمان کرد که یک مار گردن حواصل را گزیده و حواصیل پرواز نموده و مار را با خود به آسمان برده است. او از صحنه 100 متر فاصله داشت اما با یاری دوربین قدرتمندش توانست تصویر خوبی از این رویداد ثبت کند.

جان پاگانوسکی، ماهی شناس از مجموعه ملی ماهی استرالیا که مقاله ای درباره مارماهی ها (ماهی از خانواده Ophichthidae) منتشر نموده که در آن به جزئیات چگونگی بیرون آمدن مارماهی ها از روده ماهی هایی که آنها را شکار می نمایند، پرداخته است در این باره می گوید: معمولاً آنها خیلی دور نمی شوند. مارماهی ها پس از بلعیده شدن می توانند از سر یا دم سخت خود برای خروج از دستگاه گوارش استفاده نمایند، اما معمولاً در بدن، بافت های ماهیچه ای یا اندام دیگر گیر می افتند و می میرند. از این رو تماشا این پدیده در طبیعت بسیار نادر است.

برای مثال یکی از نویسندگان مقاله یک بار یک مارماهی را در بدن یک ماهی که صید نموده بود، پیدا کرد.

عکاس در نهایت از سرنوشت این حواصیل نگون بخت مطلع نشد و تا جایی دیدش اجازه می داد شکار و شکارچی نگون بخت را در آسمان می دید.

منبع: لایوساینس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شکار گلوی شکارچی بداقبال را پاره کرد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار گلوی شکارچی بداقبال را پاره کرد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید