فینال لیگ برتر والیبال ، شهداب یزد 3، 0 پیکان؛ پیروزی مقتدرانه شهداب در بازی اول

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین مسابقه فینال لیگ برتر مردان سال 1400 پیروز به شکست پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت ها شد.

فینال لیگ برتر والیبال ، شهداب یزد 3، 0 پیکان؛ پیروزی مقتدرانه شهداب در بازی اول

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی، تیم پیکان که در دو مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی حریفان خود را در دو مسابقه متوالی شکست داده بود و بدون شکست راهی ملاقات نهایی شده بود، در ست سوم این ملاقات نیز 30 بر 28 مغلوب مقاومت شد تا نخستین شکست خود در مرحله پلی آف را تجربه کند.

بدین ترتیب تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین گام فینال لیگ برتر سال 1400 به پیروزی دست یافت تا برای بالای سر بردن جام سی وپنجم تنها به یک برد دیگر احتیاج داشته باشد.

نادر انصاری و حمید حق بین ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 118 دقیقه طول کشید.

کیوان عابدزاده، میثم پارسه و قادر صادقی نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این ملاقات را برعهده داشتند.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک میهمان ویژه این ملاقات بود. عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز از دیگر تماشاگران ملاقات نخست فینال لیگ برتر مردان بود.

ملاقات دوم فینال روز دوشنبه 23 اسفند برگزار خواهد شد و در صورت احتیاج به مسابقه سوم، دو تیم روز چهارشنبه 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم والیبال پیکان تهران با 19 مدال از جمله 12 مقام قهرمانی، پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان است و در طرف مقابل مقاومت شهداب یزد برای نخستین بار حضور در فینال را تجربه می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فینال لیگ برتر والیبال ، شهداب یزد 3، 0 پیکان؛ پیروزی مقتدرانه شهداب در بازی اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ برتر والیبال ، شهداب یزد 3، 0 پیکان؛ پیروزی مقتدرانه شهداب در بازی اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید