قسمت پنجم سریال سیاوش؛ خودکشی سیاوش

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، خبرنگارانـ قسمت پنجم سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی کمک روز آدینه 8 اسفند ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت پنجم سریال سیاوش؛ خودکشی سیاوش

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: اطرافیان سیاوش کوشش می نمایند او را که از نظر روحی تحت فشار است، آرام نمایند. در همین حال پدر سیاوش از خانه بیرون می رود و گم می گردد و... سیاوش هنوز نتوانسته است با مرگ مرجان کنار بیاید. او نمی خواهد این مرگ را باور کند و طوری رفتار می نماید، گویی اتفاقی نیافتاده است.

وحید دوست عظیم تر سیاوش کوشش می نماید او را آرام کند تا این واقعیت تلخ را بپذیرد. سیاوش با یاری وحید دوباره راهی اردوی تیم ملی می گردد. اما مرور خاطرات، تنهایی و غم مرجان، سیاوش را به چنان جنونی کشانده است که تصمیم می گیرد خود را در این تنهایی بکشد و به قولش به مرجان عمل کند. در این میان بیرون رفتن و گم شدن پدر سیاوش از خانه هم دردسری تازه درست نموده است. وحید پدر سیاوش را پیدا می نماید و این مشغولیت او سبب می گردد تا کمی حواسش از سیاوش پرت گردد و او را به حال خودش رها کند.

داستان سیاوش و کشمکش اصلی که همان کشمکش میان او، نصرت و مارال است و روایت را پیش می برد، در قسمت پنجم کاملاً به حاشیه رانده شده است و احوالات درونی سیاوش بیشتر به مرکز توجه آمده است. بی قراری و ناباوری کاراکتر سیاوش، لحظه های تنهایی، ناباوری اش و غم از دست دادن عزیز مورد توجه این قسمت است. به همین دلیل سکانس های بلندی از رفتار هیستریک سیاوش با دیگران و یا صحبت کردنش با قبر مرجان را می بینیم. سکانس هایی که بیشتر مورد علاقه بازیگرانی مانند میلاد کی مرام هستند که در آن ها فرصت مناسبی برای خودنمایی می یابند، وگرنه برای مخاطبان مدت هاست چنین صحنه ها و بازی هایی جذابیت شان را از دست داده و به نوعی از مد افتاده اند.

از طرفی دیگر سریال سیاوش یک کاراکتر جذاب و یک بازی فوق العاده دارد. مجید صالحی در نقش صابر کاراکتری اوباش مسلک و عصبی را دارد که این نقش را به بهترین شکل ممکن جان بخشیده است. سکانس جر و بحث و کشمکش صابر و تهمینه سکانسی دیدنی است که با بازی فوق العاده هر دو بازیگر به خصوص مجید صالحی همراه شده است. صابر بی شک جذاب ترین کاراکتر سریال سیاوش است و مجید صالحی در این نقش قطعاً حرف های بیشتری برای گفتن دارد و می تواند توانایی های بازیگری اش را بار دیگر به اثبات برساند.

منبع: فرارو

به "قسمت پنجم سریال سیاوش؛ خودکشی سیاوش" امتیاز دهید

1 کاربر به "قسمت پنجم سریال سیاوش؛ خودکشی سیاوش" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت پنجم سریال سیاوش؛ خودکشی سیاوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید