لو رفتن رنگ بندی کامل گوشی پرچمدار نو سامسونگ

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، زومیت نوشت: پس از افشای مشخصات کامل پرچمداران تازه سامسونگ، حالا رنگ بندی سری گلکسی S24 فاش شده است.

لو رفتن رنگ بندی کامل گوشی پرچمدار نو سامسونگ

نسل بعدی گوشی های پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی S24 در ماه ژانویه 2024 (دی و بهمن) رونمایی می گردد. تا به امروز اطلاعات و جزئیات مهمی در خصوص این گوشی ها مانند تاریخ رونمایی، جزئیات مربوط به هوش مصنوعی و مشخصات تمام مدل های گلکسی S24 فاش شده است.

  • واتساپ متحول می گردد/ پیغام رسانی شبیه اینستاگرام

بعضی از رنگ های گلکسی S24 اولترا پیش تر فاش شده بود که شامل رنگ های مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، زرد تیتانیومی و بنفش تیتانیومی می گردد. عبارت تیتانیوم صرفاً اقدامی تبلیغاتی و منحصر به نام رنگ گوشی سامسونگ نیست؛ شایعه ها می گویند گلکسی S24 اولترا سال جاری دارای فریم تیتانیومی خواهد بود.

گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در رنگ های مشکی، خاکستری، زرد و بنفش عرضه خواهند شد، اما بعضی فروشندگان ادعا می نمایند که گلکسی S24 و S24 پلاس را در سه رنگ تازه دیده اند. به گفته یک افشاگر در ایکس، رنگ های تازه شامل نارنجی، طیف دیگری از رنگ بنفش و سفید خواهند بود.

به لطف تصاویری که از سینی سیم کارت پرچمداران تازه سامسونگ فاش شده است، می توانیم رنگ های گوشی را مشاهده کنیم البته این احتمال وجود دارد که بعضی از رنگ ها انحصاری و تنها به وسیله فروشگاه آنلاین سامسونگ قابل خریداری باشند.

پرچمداران تازه سامسونگ احتمالاً اواخر دی ماه به صورت رسمی در جریان مراسم آنپکد رونمایی خواهند شد و قیمت گوشی و جزئیات تکمیلی آن ها در همان زمان اعلام خواهد شد.

  • فرار از دست این ماشین پلیس آلمانی غیرممکن است/ عکس

  • نمایش شکوه آسمان و زمین در یک لحظه/ عکس

  • ده مکان از خطرناک ترین نقاط دنیا را بشناسید/ عکس

  • بی فایده ترین ابرقدرت دنیا!

5858

منبع: خبرآنلاین

به "لو رفتن رنگ بندی کامل گوشی پرچمدار نو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن رنگ بندی کامل گوشی پرچمدار نو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید