مدعیان قهرمانی جام جهانی از دید ستاره آرژانتینی

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین مدعی های قهرمانی جام جهانی را معرفی کرد.

مدعیان قهرمانی جام جهانی از دید ستاره آرژانتینی

به گزارش سایت completesports، گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی 2022 قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی های قهرمانی شناخته شدند. باتیستوتا که در سه جام جهانی 1994، 1998 و 2002 حضور داشت، درباره قهرمانی در جام جهانی صحبت کرد و گفت: مدعی های قهرمانی خیلی هستند. در اسپانیا می گویند که سال جاری نمی توانند به سادگی جام جهانی را از دست بدهند. بلژیک، انگلیس و آلمان هم هستند. فرانسه مدافع عنوان قهرمانی است و طبیعتا در این دوره هم شانس دارد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تیم ملی ما روز های خوبی را سپری می نماید. ما در حال سپری کردن شرایط خوب هستیم و به این تیم امیدوارم. من فوتبال بازی کردم و باید بگویم فوتبال ریاضی نیست.

آرژانتین دو بار در سال های 1978 و 1986 قهرمان جام جهانی شده است. آن ها در مسابقات سال جاری در گروه C در کنار عربستان سعودی، مکزیک و لهستان قرار دارند.

آخرین باری که آرژانتین با راهنمایی اسکالونی و حضور مسی شکست خورده است به سال 2019 و برابر برزیل برمی گردد، البته آلبی سلسته این شکست را جبران کرد و پیروز شد برزیل را در ماراکانا شکست دهد و قهرمان کوپا آمه ریکا گردد.

شاگردان اسکالونی سه سال است که برابر هیچ تیمی شکست نخورده اند و این نشان می دهد که آن ها با شرایط بسیار خوبی در جام جهانی قطر به میدان خواهند رفت و از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

منبع: فرارو

به "مدعیان قهرمانی جام جهانی از دید ستاره آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان قهرمانی جام جهانی از دید ستاره آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید