مهلت ارسال آثار به رقابت علمی کنز تا خاتمه دی ماه تمدید شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، محققان جوان از سراسر دنیا می توانند تا تاریخ 30 دی 1401 با ارسال یک فایل تصویری سه تا پنج دقیقه ای از راه چاره ابتکاری و علمی خود برای برطرف مسائل مهم دنیا اسلام در این رقابت شرکت نمایند.

مهلت ارسال آثار به رقابت علمی کنز تا خاتمه دی ماه تمدید شد

شرکت نمایندگان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی رقابت به نشانی kans.mstfdn.org فرم های مربوطه را تکمیل و بعد از ضبط ویدئو آن را با معیارهای ذکرشده، ارسال نمایند.

رقابت علمی کنز با تمرکز و توجه ویژه به جامعه علمی و محققان جوان دنیا اسلام به عنوان آینده سازان تمدن نوین اسلامی، برگزار می گردد.

طرح های ارسال شده به دبیرخانه رقابت در قالب ویدئوهای 3 تا 5 دقیقه ای، در سه مرحله به وسیله کارشناسان و اساتید مطرح بین المللی غربالگری، ارزیابی و داوری می شوند تا در نهایت در هر یک از محورهای شش گانه رقابت، یک طرح به عنوان منتخب نهایی انتخاب گردد.

سومین دوره این رقابت سال جاری در 6 محور برق، الکترونیک و رباتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی، آب، انرژی و محیط زیست، سلامت و تجهیزات پزشکی، کشاورزی و صنایع غذایی و معدن و صنایع معدنی میزبان بهترین طرح های دانشمندان جوان دنیا اسلام است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهلت ارسال آثار به رقابت علمی کنز تا خاتمه دی ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به رقابت علمی کنز تا خاتمه دی ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید