نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی با حضور 140 شرکت ایرانی آغاز شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی با حضور 140 شرکت داخلی و 2 شرکت خارجی از امروز 12 شهریورماه شروع به کار می نماید.

نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی با حضور 140 شرکت ایرانی آغاز شد

طراحان این نمایشگاه افزایش راندمان فراوری، توجه به توسعه این صنعت، یافتن بازار های نو صادراتی، آشنایی با تجهیزات نوین و صنایع فرش ماشینی، موکت و کفپوش در دنیا و افزایش سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدیدنمایندگان را از جمله اهداف برگزاری آن اعلام نموده اند.

برگزاری این نمایشگاه به عهده اتاق بازرگانی کاشان، به نمایندگی از تشکل های فرش ماشینی سپرده شده است. محمود تولایی، رئیس اتاق بازرگانی کاشان و رئیس شورای سیاست گذاری نمایشگاه می گوید:

زمان برگزاری نمایشگاه کوتاه است ولی همین زمان کوتاه خون تازه ای در شریان های صنعت جاری می سازد تا صاحبان صنعت به یاری آن بتوانند ضمن تبادل اطلاعات، زمینه همکاری با یکدیگر را هموارتر نمایند.

او بعلاوه اطلاع داد که در این نمایشگاه از سفیران و رایزانان مالی بازارهای هدف دعوت کردیم تا ضمن آشنایی با توانمندی های ایران در این حوزه، زمینه توسعه سطح روابط ایران با کشورهای مورد نظر را فراهم نمایند.

صنعت فرش ماشینی که در سال های اخیر در داخل نیز بازار گسترده ای پیدا نموده، تنها محصولِ در رده لوازم خانگی است که علاوه بر تأمین کامل احتیاج بازارهای داخلی، از کیفیت مناسبی نسبت به نمونه های خارجی برخوردار است و ظرفیت توسعه بازارهای صادراتی آن وجود دارد.

منبع: بلاگ دیوار

به "نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی با حضور 140 شرکت ایرانی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی با حضور 140 شرکت ایرانی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید