هتل سان اند سندز دبی؛ اقامتی ارزان در منطقه دیره

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، هتل سان اند سندز در منطقه دیره در دبی واقع شده است. این هتل سه ستاره بوده و دسترسی آسانی به مترو دارد که از این طریق می توانید از جاهای دیدنی و گردشگری دبی بازدید کنید و سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

هتل سان اند سندز دبی؛ اقامتی ارزان در منطقه دیره

با توجه به اینکه این هتل برای زوج های جوان مناسب است، بنابراین بیشتر مسافران را قشر جوان تشکیل می دهند که با خرید بلیط هواپیمای دبی و رزرو این هتل خودشان را برای سفری رویایی آماده می نمایند. هتل سان اند سندز یک انتخاب ایده آل برای سفرهای کاری و تفریحی است.

هتل Sun and Sands Hotel Dubai تا جاهای مشهور دبی حدوداً 20 دقیقه فاصله دارد که بعضی از این جاذبه ها عبارت اند از دبی مال و برج خلیفه. بعلاوه با 4 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه متروی ریقه بروید.

برای دسترسی به فرودگاه نیز کافی است مسافت 3 کیلومتری را بپیمایید. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران، اتاق های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل سان اند سندز دبی

اینترنت وای فای در هتل Sun and Sands Hotel Dubai رایگان بوده و در سراسر نقاط هتل قابل دسترس است. در بخش لابی پذیرش 24 ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می نمایند. بعلاوه در لابی می توانید از خدماتی نظیر میز تور گردشگری، تبدیل ارز، اتاق چمدان بهره مند شوید. در قسمت بیزینس نیز امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی دایر شده و با هزینه اضافی ارائه می گردد. سایر خدمات نظیر خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می گیرد.

دسترسی به تمامی طبقات نیز از طریق آسانسور امکان پذیر است و امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرانی که از طریق ویلچر حرکت می نمایند، فراهم شده است. کارکنان این هتل زیبا مجرب بوده و در هرچه بهتر شدن ارائه خدمات کوشش می نمایند، بعلاوه همگی به زبان های عربی، انگلیسی، هندی، روسی، فیلیپینی و اردو صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

برای استراحت می توانید به سونا بروید و در بخش اسپا از انواع ماساژها بهره مند شوید، البته گفتنی است که استفاده از این ماساژها شامل هزینه جداگانه است. باشگاه بدن سازی مجهز نیز در این هتل دایر شده و مسافران می توانند در ساعات مشخص شده در این سالن ورزش نمایند. بعلاوه استخر سرپوشیده موجود در هتل Sun and Sands Hotel Dubai در پشت بام طبقه آخر دایر شده است و در کنار استخر نیز بخشی به عنوان کافی شاپ فعالیت می نماید. کلاب های الشهریا و الشهریار با اجرای موسیقی های زنده لحظات خوشی را برایتان رقم می زنند. بعلاوه موسیقی های آفریقایی جزو پرطرفدارترین موسیقی ها در این مکان ها هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های موجود در هتل سان اند سندز عبارت اند از اتاق دوبل با تختخواب اضافه، اتاق توئین یا دوبل استاندارد و اتاق خانواده استاندارد. از جمله امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این مجموعه می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره نمود. بعلاوه سایر امکانات ارائه شده در اتاق های هتل Sun and Sands Hotel Dubai عبارت اند از کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، فرش، یخچال، کتری برقی، کاناپه تختشو، میز کار، تلویزیون و تلفن و حمام اختصاصی مجهز. در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی گردد. بعلاوه از پنجره اتاق ها می توانید منظره بسیار زیبایی از شهر دبی را دیدن کنید.

رستوران هتل

در کافی شاپ موجود در این هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می نمایند. صبحانه هندی و گیاهخواری در صورت ارائه درخواست ارائه می شوند.

فاصله هتل سان اند سندز دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج ساعت دیره: 350 متر

فاصله تا موزه دبی: 2.7 کیلومتر

فاصله تا برج خلیفه: 8.7 کیلومتر

فاصله تا فواره دبی: 8.8 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم دبی: 9 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل سان اند سندز دبی؛ اقامتی ارزان در منطقه دیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سان اند سندز دبی؛ اقامتی ارزان در منطقه دیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید