سرانجام سریال لاست

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، ABC به تازگی خبر داده که به زودی فصل ششم سریال لاست Lost و بعلاوه مجموعه کامل این سریال را به صورت DVD و Blue ray منتشر خواهد نمود.

سرانجام سریال لاست

شاید به عنوان کسی که کل این مجموعه را دیده است، انگیزه چندانی برای خرید یا تهیه این مجموعه در ایران نداشته، اما ظاهر فیزیکی و بعلاوه افزودنی های ویژه این مجموعه هر کسی را تحریک می نماید که این مجموعه را تهیه کنید.

تصور کنید که کسی اصلا لاست را ندیده باشد و بعد یک دفعه صاحب کل لاست گردد. البته دیدگاه ها متفاوت هستند، برخی های معتقد هستند که دیدن سریال ها به صورت همزمان با پخش آن، شرکت در بحث های جانبی آن، انتظار برای پخش قسمت بعدی یا آغاز فصل بعدی، لطف خاص خودش را دارد و اگر آدم یک باره، به صورت آسان یک سریال را صاحب گردد، شاید قدرش را نداند.

مجموعه فصل ششم لاست، شامل صحنه های پشت صحنه، ویدئوی اشتباهات لاست، ویدئوهای صحنه های حذف شده است و سه ماه بعد وارد بازار خواهد شد.

این مجموعه یک قسمت کوتاه 12 تا 14 دقیقه ای یا اصطلاحات اپیلوگ هم خواهد داشت که جایی خواندم به زندگی هوگو در جزیره اختصاص خواهد داشت.

قیمت مجموعه اورجینال هم خیلی جالب است: حدود 230 دلار برای نسخه DVD و 280 دلار برای نسخه بلو ری! ولی عجب پکیج جالبی دارد این مجموعه!

در این مجموعه با نگاهی طنزآمیز به کاراکترهای درگذشته سریال هم نگریسته خواهد شد. آن معلم زیست شناسی که با انفجار دینامیت کشته شد را به یاد دارید؟! به علاوه سفری به لوکیشن فیلمبرداری سریال هم انجام می گردد و سرزمین زیبای Oahu را در توری تصویری مشاهده خواهید کرد. خدا فرصت سفر غیرمجازی را هم عنایت کند.

اما لاست در حالی به اتمام رسید که از فرط کوشش برای افزودن بر گره های داستانی و خلق محیطی اسرارآمیز و ماورایی یا حتی شبه مذهبی و استعاری، آخر الامر نتوانست به بسیاری از سؤالات ما پاسخ بدهد.

با دانلود کردن این فایل تصویری می توانید ببینید به چه سؤلاتی بی پاسخ مانده اند.

راستش من با فصل های اول سریال بسیار راحت تر بودم، سه فصل اول لاست واقعا بی نظیر بود، فلش بک های استادانه و شخصیت پردازی های بی نقص، جملات قصار، روابط انسانی کاراکترها، همگی ملموس و دوست داشتنی بودند، اما از وقتی که سریال خواست جامه علمی تخیلی، ماورایی، شبه مذهبی به تن کند، دیگر هرگز نتوانست موفقیت های فصل های نخست را تکرار کند. البته این نظر شخصی من است و شما ممکن است، نظر دیگری داشته باشید.

من تصور می کنم بینندگانی که بی دغدغه و بدون کوشش برای پیدا کردن کلیدها و رسیدن به پاسخ سؤالات مرموز، دو فصل آخر را دیدن کردند، بسیار راحت تر از کسانی بودند که مرارت دیدنی عمقی سریال را کشیدند.

یکی از برترین جاهایی که می توانید در آن به فارسی نقد و آنالیز و تفسیر سریال لاست را بخوانید اینجاست یعنی فوروم tv show.

البته پیداست که خاتمه لاست، شایسته نوشته شدن پستی مشروح تر و باریک بینانه تر از این حرف ها داشت، پستی که خواندید بیشتر از سر برطرف تکلیف نوشته شد!

منبع: یک پزشک

به "سرانجام سریال لاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام سریال لاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید