پرداخت وام ضروری و تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم برخوردار

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان با اشاره به یاری 3 هزار میلیارد تومانی این بنیاد به اقشار کم عایدی در دوران شیوع کرونا گفت: علاوه بر این یاری ها و تسهیلات قرض الحسنه ای که سال گذشته از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار اقشار کم عایدی نهاده شد.

پرداخت وام ضروری و تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم برخوردار

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تفریح و سرگرمی، محمد پیرعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان کرونا، بنیاد مستضعفان بیش از 3 هزار میلیارد تومان برای حمایت از اقشار آسیب پذیر هزینه کرد و طی این مدت، بیش از 800 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه را هم در اختیار کسبه و اقشاری که با شیوع کرونا، آسیب دیدند قرار داد.

معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان ادامه داد: بنیاد مستضعفان در راستای ادامه حمایت های خود، هفته گذشته هم مقرر کرد 1000 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به وسیله بانک سینا برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر تخصیص دهد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه که میان بانک سینا و بنیاد علوی منعقد شده، تسهیلات 1000 میلیارد تومانی قرض الحسنه برای پرداخت وام ضروری و تسهیلات اشتغالزایی به اقشار محروم تخصیص یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرداخت وام ضروری و تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام ضروری و تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید