چه کسانی املاک شهر را تصرف نموده اند؟ ، امانی: شهرداری در زمینه بازپس گیری املاک به مردم گزارش دهد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، عضو شورای شهر تهران گفت: مردم می خواهند بدانند چه کسانی املاک شهرداری را تصرف نموده است.

چه کسانی املاک شهر را تصرف نموده اند؟ ، امانی: شهرداری در زمینه بازپس گیری املاک به مردم گزارش دهد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی آنلاین، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع وبلاگ تفریح و سرگرمی با اشاره به بازپس گیری املاک شهرداری گفت: نامه ای را بنده به شهرداری نوشتم که بر اساس مصوبه دوره قبل شوراست.

او ادامه داد: این نامه بندهای متعددی دارد و در این بندها شهرداری مکلف شده اقداماتی را که در بازپس گیری املاک انجام داده، گزارش دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید گزارش و آمار خود در رابطه با املاک ارائه دهد. نامه بنده دو هفته قبل ارسال شده و به علت تعداد زیاد بندها زمان حداقلی را برای پاسخگویی تا سرانجام دی ماه احتیاج دارد.

امانی گفت: اگر آمار ارسال گردد آنها را در اختیار رسانه ها قرار می دهم و اگر گزارش ارائه نگردد، پیگیری خواهم کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از گزارش رئیس سازمان بازرسی مبنی بر بازپس گیری 100 ملک متصرف شده، این املاک در دست افراد بزرگ بوده و مردم می خواهند بدانند چه کسانی املاک را تصرف نموده و با فشار شهرداری باز پس گرفته شده است؟

امانی اظهار کرد: طبق مقررات پیگیری می کنم که اطلاعات ارائه گردد؛ بر اساس مصوبه می توانیم همه تبصره های مرتبط با املاک شهرداری را گزارش دهیم.

او گفت: به جز یک لایحه در دوره قبلی مدیریت شهری که مجوز ادامه بهره برداری و واگذاری 76 ملک شهرداری را خواهان شده بودند، هیچ مکاتبه ای در این زمینه صورت نگرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چه کسانی املاک شهر را تصرف نموده اند؟ ، امانی: شهرداری در زمینه بازپس گیری املاک به مردم گزارش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی املاک شهر را تصرف نموده اند؟ ، امانی: شهرداری در زمینه بازپس گیری املاک به مردم گزارش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید