چوب حراج دولت به اموال دولتی در سال 99 ، در بودجه سال آینده فساد نهادینه شده است

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، یکی از فعالان اجتماعی گفت: سرمایه سالاری تا بطن سیاست ها و قانون گذاری های دولت نفوذ نموده است و در بودجه سال 99 فساد نهادینه شده و دیگر نمی گردد حرف های تنزه طلبانه زد.

چوب حراج دولت به اموال دولتی در سال 99 ، در بودجه سال آینده فساد نهادینه شده است

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ تفریح و سرگرمی، مجمع دانشجویی آرمان (جنبش عدالتخواه) دانشگاه شیراز نشستی به حضور وحید اشتری فعال اجتماعی و میلاد گودرزی برگزار کرد.

وحید اشتری فعال اجتماعی با اشاره به لایحه بودجه سال 99 گفت: در سیاست گذاری های حوزه های مختلف کشور اتفاقاتی اتفاق افتاده که اساسا هر کسی که پول دارد امکان بقا و حیات هم دارد بر فرض مثال اتفاقاتی که در چند سال اخیر در نظام درمان انجام شده این است که اگر شخصی دچار بیماری گردد در صورت خوب می گردد که پول داشته باشد آن شخصی که پول ندارد از بیماری می میرد.

این فعال اجتماعی گفت: در مسائل مختلف سرمایه سالاری تا بطن سیاست ها و قانون گذاری های دولت نفوذ نموده است. در 6 الی 7 سال گذشته این موضوع نهادینه شده است و در بودجه سال 99 فساد شدیدا نهادینه شده و دیگر نمی گردد حرف های تنزه طلبانه زد.

وی اضافه کرد: قانون بودجه که دولت به مجلس ارائه نموده است 50 هزار میلیارد واگذاری املاک دولتی قرار گرفته است که این عدد در بودجه سال گذشته 4000 میلیارد بوده است. دولت در بودجه 99، 40 هزار میلیارد واگذاری املاک می خواهد انجام دهد وقتی 4000 میلیارد شده است 40 هزار میلیارد در سال آخر دولت یعنی چوب حراج به اموال دولتی زده است.

اشتری اضافه کرد: با توجه به اینکه سطح شفافیت ها در کشور در سال های گذشته تجربه نموده ایم. در این راستا چه فساد هایی در سال آینده در کشور رقم خواهد خورد؟ و این موضوع از دو حالت خارج نیست یعنی اینکه رقمی که در بودجه اعلام شده است تبانی شده و یا اینکه قرار است بخشی از اموال دولت چوب حراج بخورد.

این فعال اجتماعی اعلام نمود: تمام حرف هایی که در خصوص عدم افزایش گازوئیل می زنند دروغ است سال آینده قیمت گازوئیل دو برابر خواهد شد، چون رقم آن در بودجه آمده است. در این راستا، دانشجویان وظیفه دارند به مردم در خصوص بودجه اطلاع رسانی نمایند، چون خیلی ها از بودجه اطلاعی ندارند.

وی اضافه کرد: رقم درآمدی بنزین در تبصره چهار 77 هزار میلیارد بیان شده است که این رقم درآمد دولت از بنزین نیست، درآمدی که دولت از بنزین دارد 30 الی 40 هزار میلیارد عایدی دولت خواهد بود که بقیه آن با گران کردن بنزین و چیز های دیگر به دست می آید دولت در شرایط کنونی مالی کشور اهل اخذ مالیات از هنرمندان و افراد پردرآمد نیست.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

اشتری تاکید نمود: خوشبینانه که به موضوع نگاه کنیم باید بگوییم این بودجه ای که دولت ارائه نموده و رویکرد های دولت در مواردی مانند طرح بنزین، ناشی از بی کفایتی است و این بهترین نوع ادبیات در توصیف وضع موجود است؛ و حالت بدبینانه هم آن است که این بودجه نقشه کودتا و براندازی در سال آینده است.

اشتری تاکید نمود: دولت در بودجه 97 فروش نفت را یک میلیون بشکه اعلام نمود و این فروش بشکه با وجود تحریم ها امکان پذیر نیست من اصلا بلد نیستم که امیدواری های الکی بدهم که مسرور باشید؟! که ما از تمام فشار ها عبور خواهیم کرد؟! اتفاقا این حرف ها وحشت آفرین و ترسناک است. من اصلا وظیفه ام این است که شما را بترسانم، چون فضای عمومی رسانه ها و القائات خیلی گل و بلبل است.

وی اظهار کرد: ما با این دولت مطلقا از هیچ گردنه ای عبور نخواهیم کرد! چون تجربه سالیان اخیر نشان داد هیچ تدبیری برای فشار ها و تحریم ها وجود ندارد جز دست کردن در جیب ملت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چوب حراج دولت به اموال دولتی در سال 99 ، در بودجه سال آینده فساد نهادینه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چوب حراج دولت به اموال دولتی در سال 99 ، در بودجه سال آینده فساد نهادینه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید