کرمانشاهی: استادیوم نقش دنیا برای من خوش یمن است، برنامه ما ضربه زدن به سپاهان در ضدحملات بود

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت، شاگردان حسینی به خوبی سپاهان را بررسی نموده بودند و می خواستند در ضدحملات به این تیم ضربه بزنند.

کرمانشاهی: استادیوم نقش دنیا برای من خوش یمن است، برنامه ما ضربه زدن به سپاهان در ضدحملات بود

فرهاد کرمانشاهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی، درباره پیروزی مهم تیمش برابر سپاهان گفت: می دانستیم بازی سختی داریم و بعد از دو شکستی که برابر استقلال و پرسپولیس داشتیم، دنبال امتیاز گرفتن برابر سپاهان بودیم. آنها واقعاً تیم خوبی دارند، ولی ما به خوبی سپاهان را بررسی نموده بودیم و می خواستیم در ضدحملات به این تیم ضربه بزنیم. خدا را شکر که بازیکنان خواسته های کادر فنی را در زمین به خوبی پیاده کردند و سه امتیازی باارزش در اصفهان گرفتیم.

وی که در این بازی عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت، درباره مصدومیتی که در نیمه اول با آن روبرو شد، توضیح داد: ورزشگاه نقش دنیا برای من خوش یمن است. فصل گذشته هم که در نفت مسجدسلیمان بودم در این ورزشگاه نمایش خوبی داشتم. در خصوص مصدومیت هم باید بگویم که این اتفاق در برخورد با شهریار مغانلو و نوروزی فرد مدافع خودمان رخ داد و برای دقایقی به علت ضربه خوردن از ناحیه شکم شرایط سختی داشتم. خدا را شکر که در نهایت اتفاق بدی برای رخ نداد و مشکل خاصی ندارم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان در خصوص بازی بعدی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: این درست است که آنها در لیگ سال جاری نتایج خوبی نگرفتند، ولی ما نمی توانیم تیم حریف را دست کم بگیریم. پدیده بازیکنان خوب و باتجربه ای دارد و بازی سختی داریم، ولی می خواهیم سه امتیاز را بگیریم تا جایگاه بهتری را در جدول به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرمانشاهی: استادیوم نقش دنیا برای من خوش یمن است، برنامه ما ضربه زدن به سپاهان در ضدحملات بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاهی: استادیوم نقش دنیا برای من خوش یمن است، برنامه ما ضربه زدن به سپاهان در ضدحملات بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید