دوره آموزشی عاملان توسعه کسب و کار کشور در قزوین شروع شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، حمیدرضا خانپور در اولین روز برگزاری این دوره آموزشی گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به منظور بهره گیری از توان کارشناسی کشور هر سال دوره آموزشی عاملان توسعه خوشه های صنعتی را برای تقویت امور وجوه مثبت صنایع کوچک را برای مشاوران دارای تجربه وتحصیلات مرتبط برگزار می نماید.

دوره آموزشی عاملان توسعه کسب و کار کشور در قزوین شروع شد

وی آشنایی با مفاهیم توسعه خوشه های کسب و کار، انتقال تجربیات خوشه های در حال توسعه، بالا بردن سطح کیفی و علمی خوشه های کسب و کار کشور، ارتقاء سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی، تحلیل شاخصهای بازار، تدوین چشم انداز خوشه و نقش بی بدیل خوشه های صنعتی درکشور را از مهمترین اهداف این دوره آموزشی مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به توسعه خوشه های کسب و کار اضافه کرد: توسعه خوشه های کسب و کار می تواند به افزایش ظرفیت فراوریات کشور و افزایش سهم بازار و اشتغال پایدار منجر گردد ودر بازه زمانی سه الی پنج سال شکوفا گردد که حاصل آن توسعه ظرفیت های اقلیمی و بومی کشور است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین هم در بازدید از دوره آموزشی عاملان توسعه خوشه کسب و کار گفت: استان قزوین دارای ظرفیت ویژه ای در صنعت و کشاورزی است و سالانه یک هزار متقاضی سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان وجود دارد.

حبیبی اضافه کرد: مسائل زیست محیطی و آب در ردیف چالش ها و خط قرمز سرمایه گذاری است و باید توسط متقاضیان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رویکرد استان در پذیرش سرمایه گذار، راه اندازی صنایع کوچک است گفت: خوشبختانه شهرکهای صنعتی استان بدلیل ساماندهی انجام شده فعال گردیده و پذیرای سرمایه گذاران جدید است.

معاون اقتصادی استاندار یادآورشد: رویکرد استان در عرصه سرمایه گذاری اولویت دادن به گردشگری و ایجاد نیروگاه های بادی و خورشیدی است و 19 هزار هکتار برای راه اندازی شهرک انرژی شناسایی گردیده است.

حبیبی بیان نمود: مدیران استان در راستای تحقق فراوری و اشتغال جدی هستند و همه فعالیت ها باید با آموزش و آشنایی با پیشرفت علوم جهان مرتبط باشد.

بیست و نهمین دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار(CDA) با حضور 36 نفر از عاملین توسعه خوشه کسب و کار از 20 استان کشور به مدت 6 روز از 10 الی 15 شهریورماه به میزبانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دوره آموزشی عاملان توسعه کسب و کار کشور در قزوین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی عاملان توسعه کسب و کار کشور در قزوین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید