زراعت کار در گفت و گو با خبرنگاران: یک بام و دو هوای یکسان سازی نرخ آرد و نان

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، یکمقام مسئول گفت: با وجود آنکه در اردیبهشت سال 94 قرار بود یکسان سازی نرخ آرد و نان اتفاق بیفتد، اما متاسفانه تا کنون اجرا نشده است.

زراعت کار در گفت و گو با خبرنگاران: یک بام و دو هوای یکسان سازی نرخ آرد و نان

قاسم زراعت کار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی وبلاگ تفریح و سرگرمی، با انتقاد از ثبات قیمت نان طی سال های اخیر در بازار اظهار کرد: هم اکنون قیمت نان براساس مصوبه سال 93 عرضه می گردد که این امر مورد انتقاد شدید نانوایان نهاده شده است.

به گفته وی با وجود آنکه در اردیبهشت سال 94 قرار بود یکسان سازی نرخ آرد و نان اتفاق بیفتد، اما متاسفانه تا کنون اجرا نشده است.

زراعت کار ادامه داد: براساس مصوبه جلسه کارگروه آرد و نان در آذرماه سال گذشته 15 درصد قیمت نان افزوده شد که مجددا پس از گذشت چند روز از اعلام این ابلاغیه، رئیس جمهور دستور بازگشت آن به نرخ های قبلی را داد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد کیلویی فروش نان دردی را دوا نمی نماید

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران با اشاره به اینکه دولت باید برای نانوایان فکر اساسی کند،اعلام کرد: با وجود آنکه هزینه قبض گاز یک واحد نانوایی از 80 تومان سال 93 به یک میلیون تومان در امسال رسیده است، حال جای این سوال مطرح است که دولت چگونه تمامی امکانات را گران می نماید و انتظار دارد که نرخ نان ثابت بماند؟

وی در انتها توضیح داد: با وجود اعتراض متعدد نانوایان به اتحادیه و برگزاری جلسات متعدد انتظار می رود که تمهیدات اساسی راجع به قیمت نان اتخاذ گردد چرا که نانوایان حاضرند که اگر دولت هزینه های آنها را تامین کند، نان مجانی در اختیار مردم قرار دهند.

ثبات نرخ نان مورد انتقاد نانوایان نهاده شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زراعت کار در گفت و گو با خبرنگاران: یک بام و دو هوای یکسان سازی نرخ آرد و نان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زراعت کار در گفت و گو با خبرنگاران: یک بام و دو هوای یکسان سازی نرخ آرد و نان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید