کشتی فرنگی

حساسیت بالای جدال دیوید تیلور و حسن یزدانی از نگاه اتحادیه جهانی کشتی

اتحادیه دنیای کشتی رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی دنیا در کشتی آزاد را میان ایران و آمریکا دانست و به کوشش ایران برای کسب عنوان قهرمانی دنیا در کشتی فرنگی اشاره نمود.

4 شهریور 1401

بالی به مدال برنز رسید

مهدی بالی حمزه ده که صبح امروز در مسابقه نیمه نهایی شکست خورد، برای دریافت مدال برنز با آدم بودجملین از الجزایر کشتی گرفت و در وقت اول با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد، در وقت دوم برتری خود را حفظ کرد. امتیازات دیگری از دست داد و در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی...

22 مرداد 1401

رتبه اول محمد بنا در جشنواره برترین مربی قرن ورزش ایران، حشمت مهاجرانی در رتبه دوم

طبق آخرین نتیجه آراء مردمی جشنواره انتخاب برترین مربی قرن ورزش ایران در برنامه یکصد، محمد بنا سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان با اخذ نزدیک به 40 درصد آراء بالاتر از حشمت مهاجرانی و مصطفی کارخانه بعنوان برترین مربی قرن ورزش ایران واقع شده است.

16 خرداد 1401

باید از این فرصت سرنوشت ساز برترین استفاده را ببرم

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون کشتی، امین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک با بیان این مطلب اضافه نمود: از رقابت های نوجوانان همواره در پی کسب مدال طلا بودم و نتایجی که در رده های سنی پایه کسب کردم بیانگر...

29 تیر 1400

ادامه فعالیت سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی؛ بدون حکم، بدون قرارداد

سرمربیان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حدود 10 ماه مانده به المپیک 2020 همچنان بدون حکم و بدون قرارداد به فعالیت خود ادامه می دهند.

6 آذر 1398

میثم دلخانی به عنوان پنجمی بسنده کرد

به گزارش خبرنگاران، دیدار رده بندی وزن 63 کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی دنیا عصر امروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار گردید که طی آن میثم دلخانی برابر اسلاویک گالستیان از ارمنستان با نتیجه 7 بر 5 بازنده شد و به عنوان پنجمی دنیا رسید.

23 مهر 1398

خیرآبادی: امیدهای فرنگی تا انتخابی تیم ملی برنامه ای ندارند، مثل زمان همکاری با آذربایجانی ها به آلمان می رویم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: ما چند سال با تیم آذربایجان در تورنمنت آلمان شرکت کردیم و سال جاری حضور در این رقابت ها در برنامه تیم ملی امید هست.

12 تیر 1398

اردبیل، داوران ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نمره قبولی گرفتند

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی و سرپرست فنی رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا گفت: داوران ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نمره قبولی گرفتند.

21 اردیبهشت 1398

4 عضو کادرفنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تعیین شدند

بعد از انتخاب غلامرضا محمدی و محمد بنا به عنوان سرمربیان تیم های ملی، تا امروز 4 عضو کادرفنی تیم های ملی آزاد و فرنگی نیز تعیین شده اند.

23 فروردین 1398