اتوئو مردان میهایلوویچ را از شکست برابر امپولی نجات داد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، خبرنگاران: سی و هفتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با شکست سامپدوریا در خانه امپولی دنبال شد.

اتوئو مردان میهایلوویچ را از شکست برابر امپولی نجات داد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، در ادامه ملاقاتهای هفته سی و هفتم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) سامپدوریای تحت راهنمایی سینیشا میهایلوویچ میهمان امپولی بود و در خاتمه با تساوی یک بر یک برابر میزبان خود متوقف شد.

گل نخست این بازی را مانوئل پوچیارلی در دقیقه 57 برای امپولی به ثمر رساند و گل تساوی را ساموئل اتوئو در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم زد تا آبی پوشان شهر جنوا را از شکست خارج از خانه نجات دهد. با این حال رؤیای مردان میهایلوویچ برای کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده کمرنگ شد.

سامپدوریا با این نتیجه 55 امتیازی شد هرچند در فاصله یک هفته به خاتمه رقابت ها، میان این تیم و فیورنتینای رده ششمی هنوز سه امتیاز فاصله است. این بدان معناست که بنفش پوشان فلورانس در صورت کسب امتیاز از بازی امروز خود برابر پالرمو، رسماً فرصت راهیابی به لیگ اروپا را از سامپدوریا می گیرند.

هفته سی و هفتم سری A امروز با برگزاری پنج ملاقات همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران پیگیری می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

چزنا - کالیاری

کیه وو - آتالانتا

پالرمو - فیورنتینا

پارما - هلاس ورونا

اودینزه - ساسولو

در آخرین بازی امشب هم از ساعت 23:15 به وقت تهران میلان رده یازدهمی میزبان تورینوی رده نهمی است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس قهرمان زودهنگام رقابت ها با 86 امتیاز صدرنشین است، رم 67 امتیاز دوم است و لاتزیوی 66 امتیازی رده سوم را در اختیار دارد.

منبع: تسنیم

به "اتوئو مردان میهایلوویچ را از شکست برابر امپولی نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوئو مردان میهایلوویچ را از شکست برابر امپولی نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید