اردبیل، داوران ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نمره قبولی گرفتند

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی و سرپرست فنی رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا گفت: داوران ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نمره قبولی گرفتند.

اردبیل، داوران ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نمره قبولی گرفتند

محمدابراهیم امامی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ تفریح و سرگرمی در اردبیل گفت: داوران ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نمره قبولی گرفتند و قضاوت بسیار خوب و شایسته ای داشتند.

وی با اشاره به حضور 17 داور ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نیز بیان نمود: 12 داور حاضر در این رقابت ها دارای درجه بالایی از قضاوت بودند و قضاوت خوبی داشتند.

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی و سرپرست فنی رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا گفت: حضور داوران خارجی نیز در رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا برخوردار بود به طوری که قضاوت داوران رضایت کمسیسون داوران را به دنبال داشت.

امامی اظهار کرد: سطح داوری رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا بالا بود به طوری که داوران حضور یافته در این رقابت ها خوب ظاهر شده و نمره قابل قبولی کسب نموده اند.

وی توضیح داد: سطح کیفی و فنی این دوره از مسابقات در حد بالایی بود که حریفان قدری در این رقابت ها حضور یافتند که این موضوع رقابت را تنگاتنگ نموده بود.

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی و سرپرست فنی رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا با اشاره به میزبان اردبیل از این مسابقات نیز گفت: اردبیلی ها نشان دادند شایستگی رویدادهای ملی و بین المللی را دارند و از این امتحان سربلند خارج شدند.

ت

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اردبیل، داوران ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نمره قبولی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل، داوران ایرانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا نمره قبولی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید