سینما

با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!، فیلم

با گذشت زمان، حساسیت بدنه خودروها با توجه به نوع طراحی بیشتر شده و نیازمند محافظت بیشتری است. به تازگی نوآوری جدیدی در محافظت از بدنه خودرو در ایران و جهان مرسوم شده که به احتمال زیاد جایگزین بیمه بدنه خواهد شد!

4 اردیبهشت 1403

مارگو رابی اقتباس سینمایی سری بازی سیمز را با کارگردان لوکی می سازد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، یک فیلم اقتباسی از سری بازی های شبیه ساز زندگی سیمز (The Sims) به وسیله کمپانی فیلمسازی مارگو رابی (Margot Robbie) یعنی LuckyChap Entertainment در دست ساخت است که کارگردانی و نویسندگی آن را کیت هرون (Kate Herron)، کارگردان سریال لوکی، بر عهده دارد.

9 فروردین 1403

وزیر ارتباطات به گزینه عجله دارم واکنش نشان داد، فیلم

عیسی زارع پور در واکنش به حذف گزینه عجله دارم از تاکسی های اینترنتی گفت: در حوزه کار ما نیست ولی بالاخره نوعی تبعیض و گران فروشی است.

20 اسفند 1402

حقایقی در مورد حافظه رم کامپیوتر که احتمالا نمی دانستید!

این که بتوانید ایمیل خود را چک کنید، در اینترنت به گشت وگذار بپردازید، فیلم پخش کنید یا هر کار دیگری با لپ تاپ یا کامپیوتر خود انجام دهید، به رم دستگاه مربوط است. رم کامپیوتر (RAM) مانند حافظه کوتاه مدت انسان ها عمل می کند و یکی از این اجزای کلیدی در عملکرد...

4 بهمن 1402

جراحت کلنگ توهم گنج سوداگران بر بدنه پل محمد حسن خان بابل

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، جراحت کلنگ توهم گنج سوداگران بر بدنه پل محمد حسن خان بابل مشاهده می شود.

11 آذر 1402

فیلم ناروتو پس از 10 سال وقفه ساخته می شود

خبر ساخت اقتباس لایو اکشن انیمه پرطرفدار ناروتو حدود 10 سال قبل اعلام شد اما این پروژه مطابق انتظار پیش نرفت و هر بار به دلایل مختلف به تعویق افتاد؛ حالا پس از یک دهه، به نظر می رسد که این فیلم بزرگ احیا شده است و به زودی وارد مراحل توسعه خواهد شد.

4 آذر 1402

بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستانی در فرانسه ، تماس با ستاره پسیانی

آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تئاتر این روزها برای ادامه درمان در بیمارستانی در فرانسه به سر می برد.

29 شهریور 1402

دختر بچه فرانسوی که در جنگل با جانوران وحشی بزرگ شد

او از کودکی با حیوانات وحشی بزرگ شده است. به جای اینکه دوستانش بچه ها همسن و سال خودش باشند، مار، فیل، شترمرغ و پلنگ رفقای دوست داشتنی او هستند و با آنها بازی می نماید. نام او تیپی دوگره است.

22 مرداد 1402

معرفی گوشی نوکیا G42 ، امکان تعمیر و باتری با دوام 3 روز!

شرکت نوکیا گوشی تازه خود را با قابلیت تعمیر آسان و باطری با طول عمر 3 روز معرفی نموده است. در ادامه به آنالیز ویژگی های گوشی نوکیا G42 می پردازیم.

3 مرداد 1402

رتبه کنکور محمدرضا گلزار، شهاب حسینی و الناز شاکردوست چند بود؟

این روزها که تب کنکور داغ است نگاهی نموده ایم به سلبریتی هایی با رتبه برتر کنکور از رضا گلزار با رتبه 5 کنکور تا الناز شاکر دوست با رتبه 11.

16 تیر 1402

5 حقیقت شگفت انگیز درباره فناوری جوهر الکترونیک

فناوری جوهر الکترونیک (E-Ink) از آن چیزی که تصور می کنید مجذوب کننده تر و کاربردی تر است. در این مقاله به پنج حقیقت مجذوب کننده درباره این نوع جوهر مدرن می پردازیم.

12 تیر 1402

فراتر از پرو مکس؛ بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد

در دنیای امروز، احتمالاً بسیاری از کاربران علاقه دارند تا با گوشی هایی که دارای نمایشگر بزرگ هستند، کار نمایند. وجود نمایشگر بزرگ تر باعث می گردد تا حضور در شبکه های اجتماعی، استفاده از سرویس های پیغام رسان و تماشای ویدیو لذت بیشتری برای کاربر داشته...

5 تیر 1402

حبیب الله قلیشلی به تمام معنی خودِشعر بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گرگان، آیین رونمایی از کتاب لحظه های بی زمان دفتراشعار و یادنامه شاعر فقیدحبیب الله قلیشلی درشامگاه چهارشنبه با حضورجمعی از مسئولان و اهالی شعر و ادب و خانواده آن شاعر فقید در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار گردید.

1 تیر 1402

نمایش هنر در بیلبوردهای شهر بابلسر

آثار هنرمندان نقاشی، خطاطی، عکاسی شهر بابلسر بر بیلبوردهای شهر اکران عمومی شد.

4 خرداد 1402

ابلق اکران آنلاین می گردد

فیلم سینمایی ابلق به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی از 29 اردیبهشت، ساعت 8 صبح در پردیس نماوا اکران خواهد شد.

28 اردیبهشت 1402

پوستر جدیدی از فیلم Oppenheimer منتشر شد

پوستر جدیدی از فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) کریستوفر نولان منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را ببینید.

16 اردیبهشت 1402

12 بازیگر مشهور که با اولین نقش خود به موفقیت و معروفیت دست یافتند

اولین نقش ادوارد نورتون در فیلم ترس کهن (Primal Fear) بود. او این نقش را در رقابت با 2 هزار متقاضی دیگر به دست آورد و برای بازی خود در این فیلم نامزد اسکار برترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او از آن موقع در فیلم های زیاد دیگری نقش آفرینی نموده و 3 بار دیگر نیز نامزد...

11 فروردین 1402

زیباترین سالن های تئاتر بریتانیا

بریتانیا یا پادشاهی متحد (UK) فرهنگی غنی و قوی در زمینه تئاتر دارد و بعضی از بزرگترین نمایش نامه نویسان و بازیگران نیز از مراکز فراهنگی سراسر این کشور به جهانیان معرفی شدند. در ادامه همراه با ما باشید تا با قدیمی ترین و زیباترین تئاترها و سالن ها در بریتانیا...

28 اسفند 1401

سرنوشت فیلمی که شهرام عبدلی کارگردانی کرد چه می گردد؟

فیلم سینمایی زنگ آخر به کارگردانی زنده یاد شهرام عبدلی که در تدارک شرکت در جشنواره فیلم کودک ونوجوان بود، با درگذشت سازنده اش احتمالا در نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد.

25 اسفند 1401

مردم را با تئاتر آشتی دهیم

منطقه دو، جزء معدود منطقه هایی است که خوشبختانه جنسش جور است و از هر رنگ ونژاد طبقه و حرفه و سن و سال در آن زندگی می نمایند. اما گویا میان این همه تنوع، زور هنرمندان از همه بیشتر بوده و منطقه را به نوعی قرق نموده اند.

7 اسفند 1401
تعداد: (129)