مارگو رابی اقتباس سینمایی سری بازی سیمز را با کارگردان لوکی می سازد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، یک فیلم اقتباسی از سری بازی های شبیه ساز زندگی سیمز (The Sims) به وسیله کمپانی فیلمسازی مارگو رابی (Margot Robbie) یعنی LuckyChap Entertainment در دست ساخت است که کارگردانی و نویسندگی آن را کیت هرون (Kate Herron)، کارگردان سریال لوکی، بر عهده دارد.

مارگو رابی اقتباس سینمایی سری بازی سیمز را با کارگردان لوکی می سازد

کمپانی LuckyChap Entertainment این فیلم را با همکاری شرکت Vertigo Entertainment فراوری خواهد نمود. ناشر سری سیمز، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نیز در این پروژه مشارکت دارد و به بخش های خلاقیت و فراوری یاری می نماید. هرون که یک فصل سریال لوکی را کارگردانی نموده، با بریونی ردمن نویسندگی این فیلم را در کنار کارگردانی به عهده خواهد داشت. هرون بعلاوه فیلمنامه اپیزود بعدی سریال Doctor Who و کارگردانی بعضی اپیزود های فصل دوم سریال لست آو آس از شبکه اچ بی او را نیز برعهده دارد.

در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری از فیلم آینده سیمز در دسترس نیست، بنابراین مشخص نیست که آیا این فیلم زندگی شخصیت های شناخته شده در این سری مانند خانواده گوث (Goth) را دنبال می نماید یا خیر. سیمز تازهترین نسخه از سری اقتباس های بازی های ویدیویی است که در حال حاضر در دست ساخت است. علاوه بر این، فیلم هایی مانند اقتباس بوردرلندز و چندین مجموعه تلویزیونی دیگر نیز در چند سال آینده منتشر خواهند شد که از بین آن ها می توان به سریال فال اوت در ماه آینده میلادی و فصل دوم لست آو آس اشاره نمود.

لازم به ذکر است که The Sims یک سری بازی های ویدیویی شبیه سازی زندگی است که در آن شما افرادی مجازی به نام سیم را در یک جهانی شبیه سازی شده با الهام از واقعیت کنترل می کنید. شما می توانید ظاهر و شخصیت آن ها را شخصی سازی کنید و خانه هایی برای آن ها بسازید. این سری به خاطر گیم پلی خاص شناخته شده است که به شما امکان می دهد آنطور که می خواهید به معنای واقعی کلمه زندگی کنید.

چهار قسمت اصلی در این سری وجود دارد که هر کدام دارای بسته های الحاقی خاص خود هستند که محتوا و ویژگی های تازهی را به آن ها اضافه می نمایند. شما می توانید روی ساختن خانه های رویایی، تشکیل خانواده یا دنبال کردن مشاغل تمرکز کنید یا حتی حیوانات خانگی داشته باشید و شخصیت های خود را به تعطیلات به جهان های تازه ببرید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "مارگو رابی اقتباس سینمایی سری بازی سیمز را با کارگردان لوکی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارگو رابی اقتباس سینمایی سری بازی سیمز را با کارگردان لوکی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید