پوستر جدیدی از فیلم Oppenheimer منتشر شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، پوستر جدیدی از فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) کریستوفر نولان منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را ببینید.

پوستر جدیدی از فیلم Oppenheimer منتشر شد

به گزارش ویجیاتو، در این پوستر شاهد اوپنهایمر با بازی کیلین مورفی هستیم که در مقابل ساخته خود، یعنی بمب اتم ایستاده که ظاهرا آتش گرفته است. شعله های آتش که تمام پوستر را فرا گرفته، درخشش قرمز ترسناکی روی چهره مورفی و بعلاوه سرتاسر آن ایجاد نموده است.

مورفی که شاید بیشتر با سریال Peaky Blinders و نقش توماس شلبی او را می شناسیم، در فیلم اوپنهایمر نقش جی. رابرت اوپنهایمر را بازی می نماید. فیزیکدان نظری آمریکایی و رئیس آزمایشگاه مخفی لُس آلاموس در طول جنگ جهانی دوم که بمب اتم را ساخت. او به علت نقشش در پروژه منهتن، که به ساخت نخستین سلاح هسته ای منجر شد، پدر بمب اتم لقب گرفته است.

مت دیمون نقش لسلی گرووز، افسر سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده و مدیر پروژه منهتن را ایفا می نماید که بعلاوه بر ساخت پنتاگون نظارت داشته است. امیلی بلانت، در نقش کیتی اوپنهایمر، همسر این دانشمند در فیلم حضور دارد.

فلورنس پیو نقش ژان تاتلاک، روانپزشک و عضو حزب کمونیست ایالات متحده را به تصویر می کشد که اوپنهایمر با او رابطه دارد. در نهایت، رابرت داونی جونیور نیز نقش لوئیس استراوس، رئیس کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده را بازی می نماید.

فیلم Oppenheimer که طولانی ترین فیلم کریستوفر نولان خواهد بود، قرار است در تاریخ 23 جولای (1 مرداد) در سینما ها اکران گردد.

منبع: فرارو

به "پوستر جدیدی از فیلم Oppenheimer منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر جدیدی از فیلم Oppenheimer منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید