ایسر با ترکیب عجیب میز ، دوچرخه eKinekt می خواهد بهره وری شما را در خانه افزایش دهد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، تناسب اندام در هنگام کار از خانه می تواند یک چالش باشد. پشت میزنشینی واقعا بدترین چیز برای سلامت است و متاسفانه ترفندهایی مانند گذاشتن آلارم برای هشدار به ما برای برخاستن هر 10 - 15 دقیقه پاسخ نمی دهند و تنبلی ما باعث می گردد که گاهی دو سه ساعت پشت میز، کاملا ایستا باشیم.

ایسر با ترکیب عجیب میز ، دوچرخه eKinekt می خواهد بهره وری شما را در خانه افزایش دهد

اما eKinekt BD 3 - محصول آینده ایسر- چیز متفاوتی است و یک مینی میز و دوچرخه ثابت را ترکیب می نماید.

به علاوه eKinekt BD 3 نیروی پدال را به اندازه کمی انرژی تبدیل می نماید که می تواند برای شارژ کردن باتری لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه متصل به USB Type-A یا USB-C میز استفاده گردد.

ایسر تخمین می زند که یک ساعت رکاب زدن ارام نسبتاً آرام با سرعت 60 RPM می تواند 75 وات برق فراوری کند که خیلی زیاد نیست اما به هر حال قابل توجه است.

میز - دوجرخه در دو حالت می تواند تنظیم گردد:

کاربر می تواند اجزای میز و صندلی بالشتک دار را نزدیک تر به هم کند تا حالت کار عمودی ایجاد گردد یا حالتی که کاربر نشیمن را جلو می برد تا خم گردد بتواند به یک جلسه تمرینی فشرده تر بپردازد.

این میز دوچرخه شامل یک قلاب برای آویختن کیف و یک جا لیوانی است، ارتفاع میز و صندلی قابل تنظیم است، سطوح مقاومت را می توان با استفاده از دکمه هایی در کنار یک صفحه LCD کوچک تغییر داد.

میز دوچرخه با یک برنامه همراه گوشی موبایل کار می کن. که کالری سوزانده شده و انرژی فراوری شده را ردیابی می نماید، پروفایل های کاربر را ذخیره می نماید و تاریخچه تمرین را نشان می دهد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به نشانگر شارژ LED اشاره نمود که وقتی حرکت پدال به انرژی قابل استفاده تبدیل می گردد، روشن می گردد.

قسمت بالای میز و بدنه بیرونی با استفاده از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند.

به نظر می رسد eKinekt BD 3 راهی عالی برای انجام تمرینات ورزشی در حالی که پشت میز کارتان نشسته اید، باشد و شارژ کردن دستگاه ها در حین رکاب زدن می تواند در هزینه های انرژی نیز صرفه جویی کند. با این حال، قیمت آن 999 دلار آمریکا است اگرچه بسیار مقرون به صرفه تر از ماشین های دوچرخه سواری داخلی هوشمند مانند Garmin و Peloton است.

این میز دوچرخه از آوریل در تایوان به فروش می رسد و پس از آن در ژوئن برای ایالات متحده و اروپا عرضه می گردد.

منبع: ایسر

منبع: یک پزشک

به "ایسر با ترکیب عجیب میز ، دوچرخه eKinekt می خواهد بهره وری شما را در خانه افزایش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسر با ترکیب عجیب میز ، دوچرخه eKinekt می خواهد بهره وری شما را در خانه افزایش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید