برگزاری نخستین دوره المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیک

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نخستین کارگاه آموزشی بازی های فکری و ورزش های الکترونیک ویژه مسؤولان ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی (بخش بانوان) در روزهای 5 تا 7 مرداد ماه در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می گردد.

برگزاری نخستین دوره المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیک

این کارگاه آموزشی با هدف اشاعه بازی های فکری و ورزش های الکترونیک در میان دانشجویان علوم پزشکی و آشنایی با مقررات، قوانین و فواید این بازی ها طی مدت سه روز برای مسؤولان ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی زیر نظر مدرسان برپا خواهد شد.

این کارگاه آموزشی با حضور مسؤولان ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور(بخش آقایان) و همچنین دبیران تربیت بدنی مناطق دهگانه در بازه زمانی 12 تا 14 مرداد برگزار خواهد شد و حاضران در این کارگاه آموزشی با مقررات، قوانین و نحوه این بازی ها آشنا خواهند شد.

به گفته محمد کوشکی رئیس اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت، برگزاری این کارگاه های آموزشی سبب افزایش آگاهی و دانش مسؤولان ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی نسبت به بازی های فکری و ورزش های الکترونیک می گردد و تصمیم بر آن شد که بازی های فکری و رایانه ای در آینده ای نزدیک جزو برنامه های عملیاتی دانشجویان علوم پزشکی قرار گیرد.

یکی از اهداف اصلی برگزاری این کارگاه های آموزشی، آمادگی برای برگزاری نخستین دوره المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیک در سطح دانشگاه های علوم پزشکی است که مقرر شده است این بازی ها در آذرماه به مناسبت روز دانشجو در 5 رشته ورزشی برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری نخستین دوره المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین دوره المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید