بمباران عربستانی ها در تیم رونالدو ، توافق نهایی النصر با دو ستاره سرشناس

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، باشگاه النصر عربستان با دو ستاره سرشناس به توافق نهایی دست پیدا کرد و به زودی این دو بازیکن به رسانه ها معرفی خواهند شد.

بمباران عربستانی ها در تیم رونالدو ، توافق نهایی النصر با دو ستاره سرشناس

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی آنلاین، باشگاه النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد در پی بستن تیمی پرستاره برای فصل بعد است.

النصر با مارسلو بروزوویچ کروات به توافق نهایی دست پیدا کرد و کاپیتان اینتر با عقد قراردادی تا سال 2026 رسما راهی تیم خواهد شد. فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی این انتقال را تایید و بیان کرد که النصر برای بروزوویچ 18 میلیون یورو به اینتر پرداخت خواهد نمود.

بروزوویچ تنها بازیکنی نیست که النصر با او به توافق نهایی دست پیدا کرد بلکه طبق اعلام سانتی اونا، خبرنگار فوت میرکاتو فرانسه سیکو فوفانا ستاره نیس هم با النصر به توافق نهایی رسید و به زودی این انتقال رسانه ای می گردد.

فوفانا فصل بسیار خوبی را با نیس پشت سرگذاشت و مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی بود که در نهایت ترجیح داد که راهی النصر گردد.

النصر روز گذشته هم لوییس کاسترو پرتغالی را به عنوان سرمربی تازه خود انتخاب کرد تا جایگزین رودی گارسیا گردد که راهی ناپولی شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بمباران عربستانی ها در تیم رونالدو ، توافق نهایی النصر با دو ستاره سرشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمباران عربستانی ها در تیم رونالدو ، توافق نهایی النصر با دو ستاره سرشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید