تیزر های فیلم های سینمایی در حال اکران از تلویزیون

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، رئیس سازمان سینمایی و رئیس سازمان صدا و سیما توافق کردند که پنج فیلم سینمایی در حال اکران را به وسیله شبکه های تلویزیون پخش نمایند.

تیزر های فیلم های سینمایی در حال اکران از تلویزیون

در حاشیه جلسه شورای عالی سینما در نهاد ریاست جمهوری با توافق محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، مقرر شد در گام اول تیزر 5 فیلم سینمایی در حال اکران به وسیله شبکه های تلویزیون پخش گردد.

در این جلسه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به رویکرد همکاری های جمعی دو سازمان، فعالیت کارگروه مشترک و تاکید بر توسعه و تعمیق هر چه بیشتر روابط و همکاری های دوجانبه گفت: تعامل سازمان سینمایی و صدا و سیما، به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ فیلم تماشا و رونق بیشتر سالن های سینمایی اجرا شده است.

او اضافه نمود: در مرحله نخست این طرح، قرار است تیزر فیلم های سینمایی بخارست، بامبالا، لوپتو، بیرو و طبقه یک و نیم از شبکه های مختلف تلویزیون به آنتن پخش سپرده شوند.

خزاعی ضمن تاکید بر نزدیکی و تعامل هر چه بیشتر بین سینما و تلویزیون و به موجب آن، ترسیم منظره روشنی پیش روی دست اندرکاران سینما، ادامه داد: یکی از دغدغه های تهیه کنندگان و کارگردانان سینما در ادوار مختلف، نحوه پخش تیزر های فیلم های در حال اکران از تلویزیون بوده است که به نظر می رسد با این اقدام، در دوره تازه، گام های عملی و جدی در جهت برطرف موانع برداشته گردد.

او اظهار کرد: صنعت سینما و اکران و عرضه فیلم ها به تبلیغات و حمایت های خبری و اطلاع رسانی احتیاج دارند. چرا که یکی از پرتکرارترین دغدغه ها و مسائل سینماداران، تهیه کنندگان و پخش کنندگان موضوع تبلیغات تلویزیونی فیلم ها در سال های گذشته و هم اکنون است که خوشبختانه، با تعامل خوب روسای سازمان صدا و سیما دور تازهی از حمایت ها و همکاری های دو مجموعه سازمان سینمایی و صدا و سیما شروع شده است.

به گفته وی، رونق اکران و اساساً صنعت سینما به سازوکار های خبری و تبلیغاتی آن بستگی دارد؛ بنابراین به طور قطع ایستادن تلویزیون در کنار سینما و سینماگران بیش از گذشته منجر به رونق و شادابی سالن های سینما و رشد گیشه می گردد.

بعلاوه رئیس سازمان سینمایی کشور، از شروع به کار کارگروه سینما و تلویزیون که در دوره تازه اشاره و مطرح نمود: این کارگروه طی ماه های گذشته شکل گرفته و فعالیت مستمر آن با هدف برطرف چالش ها و مسائل سینما در حوزه های مختلف از جمله خرید رایت فیلم ها به وسیله رسانه ملی و بسته های خدمات تبلیغی و گفتمانی، به زودی شروع می گردد.

وبلاگ تفریح و سرگرمی فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تیزر های فیلم های سینمایی در حال اکران از تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر های فیلم های سینمایی در حال اکران از تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید