جمع آوری روزانه معتادان و کارتن خواب ها از شرق تهران

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، جمع آوری معتادان و کارتن خواب های محدوده منطقه13 هر روز در محله های سیزده گانه از سوی اداره امور آسیب های اجتماعی انجام می گردد.

جمع آوری روزانه معتادان و کارتن خواب ها از شرق تهران

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، شهردار منطقه13 درباره جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها گفت: در این طرح ضربتی، روزانه 6نفر، معتاد و کارتن خواب از محدوده جمع آوری و با همکاری کلانتری ها به مراکز ذیصلاح منتقل می شوند.

محمدهادی علی احمدی اضافه کرد: جمع آوری معتادان و کارتن خواب های محدوده منطقه13 هر روز در محله های سیزده گانه از سوی اداره امور آسیب های اجتماعی ادامه دارد.

او بعلاوه درباره برگزاری کلاس های آموزشی انجمن معتادان گمنام با هدف بهبود و ترک اعتیاد معتادان منطقه نیز گفت: فعالیت اصلی انجمن معتادان گمنام برگزاری جلسات در محله ها است که در آن مددجویان گردهم می آیند و گفتگو می نمایند.

شهردار منطقه13 درباره تداوم طرح اطعام و احسان حسینی در نواحی همزمان با ماه صفر اضافه کرد: در مرحله دوم این طرح اقلام معیشتی به نیازمندان منطقه 13 توزیع شده است.

علی احمدی خاطر نشان کرد: بعلاوه با هدف یاری به نیازمندان و ترویج ازدواج آسان، چند سری جهیزیه با مشارکت خیریه اولاد امیرالمومنین (مسجد صاحب الزمان(عج)) تهیه و به زوج های جوان نیازمند برای تشکیل زندگی اهدا شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جمع آوری روزانه معتادان و کارتن خواب ها از شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری روزانه معتادان و کارتن خواب ها از شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید