محموله GAC GS3 راسا موتور خاورمیانه به ایران رسید ، تصاویر و ویژگی ها

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، نخستین محموله GAC GS3 به ایران رسید. این کراس اوور 177 اسب بخاری راسا موتور به زودی در بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد. جی ای سی GS3 نوزدهمین کراس اوور کوچک پرفروش در بازار خودرو چین است. این خودرو با فروش 4 هزار و 697 دستگاهی در مهر ماه سال جاری، یکی از پیروز ترین کراس اوورهای بازار خودرو چین به شمار می رود.

محموله GAC GS3 راسا موتور خاورمیانه به ایران رسید ، تصاویر و ویژگی ها
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - جی ای سی GS3 فقط با یک قوای محرکه در بازار خودرو چین به فروش می رسد. این موتور که با کد 4A15J2 فراوری می گردد، در زیر درب موتور سدان Empow هم قابل مشاهده است.

موتور 1.5 لیتری توربو جی ای سی GS3 با حجم دقیق 1497 سی سی می تواند 177 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه نیرو فراوری کند.

گشتاور 270 نیوتن متری آن هم از دور 1400 تا 4500 در بهینه ترین حالت خود واقع شده است. این موتور GDi برای حرکت نیازمند بنزینی با اکتان حداقلی 92 است و 47 لیتر سوخت هم درون باک آن قابل ذخیره است.

توان و گشتاور موتور 1.5 لیتری توربو این خودرو، به وسیله گیربکس هفت سرعته DCT تـر به محور جلو منتقل می گردد. در محور جلوی GS3 از تعلیق مک فرسون مستقل استفاده شد. در محور عقب هم شاهد تعلیق تورشن بیم غیر مستقل هستیم.

امکانات رفاهی جی ای سی GS3

جی ای سی GS3 در نسخه وارداتی مجهز به ترمزهای ABS و EBD، سامانه های کنترل کشش و پایداری، TPMS، ایربگ های راننده، سرنشین کناری، جانبی و پرده ای، سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، کروز کنترل آداپتیو، امکان انتخاب حالات رانندگی، ترمز پارک برقی، سامانه های کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی و سرازیری است.

رادارهای هشدار خروج از خط، کنترل حرکت بین خطوط، تابلوخوان علائم رانندگی، هشدار برخورد از جلو، ترمزهای فعال، سقف پانورامیک، روف رک، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید (برای درب های جلو) و دستگیره های درب مخفی از دیگر امکانات این کراس اوور کامپکت چینی به شمار می روند.

محموله GAC GS3 در ایران

فرمان چرمی با تنظیم دستی، پشت آمپر 7 اینچی، شارژر وایرلس تلفن، تریم چرمی صندلی ها، تنظیم برقی صندلی راننده و تنظیم دستی صندلی شاگرد دیگر مواردی هستند که در این خودرو وجود دارند. چینی ها می توانند گرمکن صندلی های جلو را هم برای این نسخه سفارش دهند که این آپشن هم در نسخه وارداتی وجود دارد.

نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، پشتیبانی از کارپلی، امکان فرمان صوتی (با بیان Hello, Xiaoqi)، 3 پورت USB Type C، شش اسپیکر برای سیستم صوتی، چراغ های LED، نورپردازی داخلی با امکان انتخاب 32 رنگ، سنسور باران، تهویه مطبوع تک کاناله با خروجی تهویه عقب و فیلترهای PM2.5 از دیگر امکانات رفاهی جی ای سی GS3 به شمار می روند.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

نیو تیارا ؛ سیر تا پیاز کراس اوور تازه مکث موتور پیش از ورود به بازار

محصولات داچیا در ایران با نشان رنو به فروش می رسند / آشتی با فرانسوی ها؟

قیمت گمرکی خودروهای وارداتی معین شد / فهرست قیمت 22 خودرو وارداتی به ایران

قیمت ریسپکت 2 و شرایط فروش آن از سوی بهمن موتور اعلام شد / آنالیز تفاوت ها

قیمت فیات 500 پارسیان موتور مانلی اعلام شد

محکومیت قطعی بهمن موتور به 5 هزار میلیارد تومان جریمه به علت گران فروشی

منبع: بیت ران

به "محموله GAC GS3 راسا موتور خاورمیانه به ایران رسید ، تصاویر و ویژگی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله GAC GS3 راسا موتور خاورمیانه به ایران رسید ، تصاویر و ویژگی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید