مهاجرت اجباری، سوژه انیمیشن ایرانی شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، مهاجرت اجباری زنان، دختران و بچه ها به هنگام جنگ موضوع یک انیمیشن شد. انیمیشن مرز به کارگردانی هاجر آقایی و محمدعلی عباس که در مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی در دست تهیه است.

مهاجرت اجباری، سوژه انیمیشن ایرانی شد

به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی، در خلاصه داستان انیمیشن کوتاه مرز آمده است: دختری به اجبار جنگ قصد عبور از مرز را دارد، اما سربازی که دلبسته اوست برحسب انجام وظیفه مانع رفتن او می گردد.

هاجر آقایی با بیان اینکه مرز با تکنیک دو بعدی ساخته می گردد، درباره مراحل فراوری آن اظهار کرد: طراحی بک گراندهای این انیمیشن کامل شده، اما هنوز انیمیت کار آغاز نشده، چرا که به خواست مرکز توسعه ممکن است تغییراتی در فیلمنامه داشته باشیم و اگر انجام این تغییرات در شورای انیمیشن مرکز تصویب گردد، مدت زمان فراوری مرز یک سال افزایش خواهد یافت.

وی در مورد علت انتخاب این موضوع شرح داد: محمدعلی عباس (کارگردان دیگر فیلم) خود درگیر جنگ و شاهد مسائل زنان به هنگام مهاجرت اجباری بود و به همین علت تصمیم گرفتیم این سوژه را به انیمیشن تبدیل کنیم.

آقایی درباره عوامل فراوری انیمیشن مرز گفت: لی آوت کار را رامین شرفی انجام داده و اجرای بک گراند برعهده محسن ملکوتی بوده است، اما هنوز دیگر عوامل فراوری این انیمیشن قطعی نیستند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی

به "مهاجرت اجباری، سوژه انیمیشن ایرانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت اجباری، سوژه انیمیشن ایرانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید