مچ بند هوشمند هواوی بند 6 با قیمت 53 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، ساعاتی قبل مچ بند هوشمند هواوی بند 6 در مالزی رسما معرفی گردید و به زودی راهی بازار این کشور می گردد. این مچ بند با قیمت 53 دلار به دست کاربران ساکن مالزی می رسد.

مچ بند هوشمند هواوی بند 6 با قیمت 53 دلار معرفی گردید

باید خاطرنشان کنیم نسل قبلی این گجت هواوی بند 4 نام دارد و به دلایل نامعلومی هواوی تصمیم گرفته برای نسل بعدی آن از عدد 6 استفاده کند. هواوی بند 6 از نمایشگر 1.47 اینچی امولد با رزولوشن 196 در 368 پیکسل بهره می برد. ضمناً باید به تراکم 282 پیکسل در اینچ اشاره کنیم.

روی هم رفته این نمایشگر 1.5 برابر اندازه نمایشگر نسل قبلی است. از دیگر ویژگی های مربوط به طراحی می توانیم به وجود دکمه فیزیکی در لبه کناری اشاره کنیم که در این زمینه مشابه واچ فیت محسوب می گردد. اندازه آن 43 در 25.4 در 10.99 میلی متر است و وزن آن بدون بند فقط 18 گرم است.

این مچ بند از ویژگی هایی مانند پایش 24 ساعته ضربان قلب، آنالیز شرایط خواب، نظارت بر سطح استرس و پایش میزان اکسیژن خون بهره می برد. ضمناً نباید پشتیبانی از 96 فعالیت ورزشی، ارائه نوتفیکیشن های مربوط به تماس، امکان کنترل پخش موسیقی، ریموت برای ثبت عکس با گوشی و دیگر چیزها را نباید از قلم بیندازیم.

هواوی برای این مچ بند از شتاب سنج 6 محوره و سنسور ژیروسکوپ استفاده نموده و تا عمق 50 متری آب به خوبی کار می نماید. عمر باتری آن 2 هفته است و فقط با شارژ 5 دقیقه ای تا 2 روز دوام می آورد. باید ببینیم این مچ بند در چه زمانی و با چه قیمتی راهی بازارهای دیگر کشورها می گردد.

  • آیا گجت های پوشیدنی کالری سوزانده شده را دقیق اندازه می گیرند؟

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مچ بند هوشمند هواوی بند 6 با قیمت 53 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مچ بند هوشمند هواوی بند 6 با قیمت 53 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید