پراید 2023 در راه بازار خودرو، عکس

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، یکی از شرکت های واردکننده خودرو به کشور با محصولاتی از قبیل کیا سونت، کیا سلتوس، کیا پگاس، کیا K5 و کیا سراتو (GT LINE) در نمایشگاه خودرو حضور به هم رساند.

پراید 2023 در راه بازار خودرو، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تفریح و سرگرمی و براساس گزارش اقتصاد 100، کیا پگاس که از نوادگان پراید است ارزان ترین محصول این شرکت در این نمایشگاه به شمار می آمد.

پگاس اولین بار در سال 2017 معرفی شد و پلتفرم آن (PB) با ریو مشترک است. بنابراین چهره آن نیز شباهت هایی با ریو دارد و مالی بودن آن مشخص است. نسخه پایه کیا پگاس 2023 وارداتی، رینگ های 14 اینچی فولادی و قالپاق دارد. اما به احتمال قوی، نسخه نیمه فول و فول آن با رینگ آلیاژی عرضه خواهد شد.

داشبورد و کابین خودرو نیز با نمای بیرونی آن هماهنگ بوده و کاملا ساده است. قطعات آن از پلاستیک خشک ساخته شده تا مالی باشد. نسخه پایه کیا پگاس وارداتی، نمایشگری برای سیستم مالتی مدیا ندارد و دکمه های تنظیم هوای مطبوع آن مشابه خودروهای قدیمی تولید داخل است. اما فرمان کلیدهای کنترلی دارد و قابل قبول است.

ابعاد پگاس عبارتند از 4300 و 1700 و 1460 میلی متر با فاصله محوری 2570 میلی متری. باک بنزین آن نیز 43 لیتر حجم دارد. کیا پگاس 2023 به یک پیشرانه تنفس طبیعی 1.4 لیتری به نام Kappa مجهز شده که 95 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور دارد. این پیشرانه به یک گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک متصل است. اما کوشا خودرو فقط نسخه اتوماتیک را عرضه خواهد کرد.

فول ترین نسخه این سدان مالی، تجهیزاتی مانند دو یا چهار کیسه هوا، نمایشگر 7 اینچی سیستم مالتی مدیا، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم به صورت دستی، کروز کنترل، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کمک شروع حرکت در سربالایی، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، ترمزهای دیسکی در چهار چرخ و سانروف برقی، دارد.

پگاس یکی از ارزان ترین محصولات شرکت کره ای کیا محسوب می شود و قیمت آن در بازار ایران هنوز مشخص نیست.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پراید 2023 در راه بازار خودرو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراید 2023 در راه بازار خودرو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید