کار سختی در آسیاداریم، مجبوریم دیدارهای تدارکاتی داخلی داشته باشیم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، اولین اردوی تیم ملی هندبال پسران در رده سنی جوانان پس از کسب مجوز از ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت از 22 شهریور در تهران شروع و تا سرانجام هفته ادامه خواهد داشت. این تیم خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2021 شیراز آماده می نماید.

کار سختی در آسیاداریم، مجبوریم دیدارهای تدارکاتی داخلی داشته باشیم

مسعود ظهرابی سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در حاشیه این اردو و در جمع وبلاگ تفریح و سرگرمی گفت: فعلاً شرایط بچه ها خوب است. بچه ها قبل از این اردو استارت تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر همراه با تیم های باشگاهی خود زده بودند. البته بچه ها در این مدت کارهای بدنسازی می کردند و تمرینات شأن خوب بوده است. در این اردو بیشتر کارهای تاکتیکی و هماهنگی انجام دادیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی تکلیف ترکیب نهایی تیم معین خواهد شد نیز بیان داشت: در حال حاضر اردوی تیم با ترکیبی از 25 نفر برگزار می گردد و پس از برگزاری لیگ و چند اردو در بهمن ماه 8 نفر را کنار می گذاریم و نفرات را نهایی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه آیا باشگاه ها در این راستا برای در اختیار قرار دادن بازیکنان هماهنگ هستند یا خیر هم گفت: برای اردوها هماهنگی خاصی با باشگاه های داخلی نکرده ایم. البته این هماهنگی ها با بچه ها صورت گرفته تا جایی برای حضور در تیم ملی در قرارداد همکاری خود ببینند. البته خوبی سال جاری این است که لیگ برتر به صورت متمرکز برگزار می گردد و از نظر زمانی مسئله ای برای تداخل زمانی اردو و مسابقات نداریم و به راحتی می توانیم در این خصوص هماهنگی و برنامه ریزی کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد معین شدن رقبا هم اضافه نمود: حریفان ما در گروه بندی معین نشده اما آنچه می دانیم کار سختی پیش رو داریم. چهار تا تیم در مسابقات هستند که در دوره قبلی اول تا چهارم شده و در مسابقات قهرمانی دنیا حاضر بوده اند. تمام آنها الان تمرین می نمایند و شرایط خوبی دارند و حتی بازی تدارکاتی دارند چیزی که ما تا الان نداشتیم.

ظهرابی ادامه داد: بازی تدارکاتی ما با باشگاه های داخلی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار سختی در آسیاداریم، مجبوریم دیدارهای تدارکاتی داخلی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سختی در آسیاداریم، مجبوریم دیدارهای تدارکاتی داخلی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید