گوگل و آمازون کنگره آمریکا را متهم کردند

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، در شرایطی که کنگره آمریکا در حال بررسی قوانین ضدانحصار تازه برای مقابله با غول های فناوری است، گوگل و آمازون نمایندگان را به آسیب زدن به کسب و کارهای کوچک متهم کردند.

گوگل و آمازون کنگره آمریکا را متهم کردند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ تفریح و سرگرمی به نقل از سی ان بی سی، در صورت تصویب قوانین ضدانحصار تازه در کنگره آمریکا امکان تقسیم شرکت های فناوری به مجموعه های کوچک تر وجود دارد و این امر موجب نگرانی اپل، گوگل، آمازون و فیس بوک شده است.

برای تصمیم گیری در این زمینه ممکن است شش قانون در کنگره آمریکا تصویب شود که بحث و تصمیم گیری در این زمینه امروز چهارشنبه انجام می شود.

گوگل و آمازون به شدت با این برنامه های کنگره مخالفت کرده و می گویند باید این اقدامات متوقف شود. اپل و فیس بوک هنوز در این زمینه به طور رسمی موضع گیری نکرده اند، اما آنها هم قبلا با چنین رویه هایی به طور کلی مخالفت کرده بودند. گوگل و آمازون می گویند چند تکه شدن آنها با هدف مقابله با کنترل انحصاری بازار موجب می شود این شرکت ها نتوانند خدمات محبوب و پرطرفدار فعلی را به مشتریان ارائه کنند و این مساله در نهایت به ضرر صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "گوگل و آمازون کنگره آمریکا را متهم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل و آمازون کنگره آمریکا را متهم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید