44 درصد مشترکین قزوینی، الگوی مصرف آب را رعایت می نمایند

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، خبرنگاران/قزوین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در خاتمه سال 1398 در استان قزوین 66 درصد مشترکین، تابع الگوی مصرف آب بوده اند اما این مقدار در خاتمه سال 1399 به 44 درصد کاهش یافته است.

44 درصد مشترکین قزوینی، الگوی مصرف آب را رعایت می نمایند

داراب بیرانوندی در نشست مشترک با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و جمعی از مدیران و کارشناسان مرتبط با صنایع آب و فاضلاب و ساختمان استان، توضیح داد: در انتها سال 1398 قریب به 66 درصد مشترکین، تابع الگوی مصرف آب بوده اند، متأسفانه علیرغم کاهش چشمگیر نزولات جوی و به تبع آن ذخایر آبی، در انتها سال 1399 این مقدار به 44 درصد کاهش یافته است.

وی اضافه نمود: بحران خشک سالی، افزایش زودهنگام دما، اپیدمی کرونا، هدر رفت آب در ساختمان ها و استفاده نادرست از پمپ های آب از مهم ترین عوامل افزایش کم سابقه مصرف آب است.

بنابراعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهار کرد: به همین دلیل خواهان مشارکت بیش ازپیش سازمان نظام مهندسی ساختمان در مورد رعایت الزامات و پایش موارد مربوط به ساخت وسازهای دوستدار انرژی در استان هستیم

وی یادآور شد: صنعت آب و فاضلاب استان به منظور حرکت به سمت هوشمند سازی کوشش می نماید، این شرکت آمادگی دارد که در تقدیر از مالکان ساختمان های برتر که توجه خاصی به مدیریت مصرف آب دارند، مشارکت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "44 درصد مشترکین قزوینی، الگوی مصرف آب را رعایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "44 درصد مشترکین قزوینی، الگوی مصرف آب را رعایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید