7 زن مشهور هالیوود که پیری را به جوانی ترجیح می دهند

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، بر اساس تحقیقات، این باور که زندگی تازه از 40 سالگی شروع می گردد اشتباه نیست، چرا که در حدود همین سن است که اغلب افراد به اهداف و آرزوهای خود می رسند. و احتمالاً به همین دلیل هم هست که سلبریتی های زن میانسالی که در ادامه از آن ها خواهیم گفت سن حالای خود را به دوران جوانی شان ترجیح می دهند.

7 زن مشهور هالیوود که پیری را به جوانی ترجیح می دهند

به گزارش روزیاتو، آنجلینا جولی که مادر 6 فرزند است می گوید احساس خوبی نسبت به بالا رفتن سنش دارد چرا که با تماشا خودش در این سن به او یادآوری می گردد که تا چه حد شبیه به مادرش است، موضوعی که برای او دلگرم نماینده است.

جولی بعلاوه درباره مقوله سن گفته: تماشا پیر شدنم برایم لذتبخش است. معنایش این است که زنده ام. من زنده ام و پیر می شوم. نه اینکه عیب های ظاهری ام را نبینم. چیزی که می بینم و آن را دوست دارم مربوط به ظاهر نیست. بیشتر این است که در چهره خودم خانواده ام را می بینم.

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون در مصاحبه تازهی از تغییری که به مرور زمان در نگاهش به مقوله پیری به وجود آمد، گفته است. علیرغم توجه زیادی که به ظاهرش می شد، او هرگز حس ننموده بود زیبایی ویژه ای دارد.

با این حال، او گفته مشتاق تماشا پیر شدن خودش است و با بالا رفتن سنش مسئله ای ندارد. او در اینباره گفته: همواره می گفتم وقتی پیر شوم می توانم خودم را در آینه تشخیص دهم. دلم می خواهد بگذارم موهایم به طور طبیعی سفید شوند، کلاه حصیری کوچکم را سرم بگذارم و هیچ آرایشی نکنم. منظورم این است که حالت راحت من این شکلی است.

اوا مندس

در سال 2020 کاربری در واکنش به عکسی از مدل موهای تازه اوا مندس، به بالا رفتن سن او اشاره نمود. مندس در پاسخ به این کاربر، بابت بالا رفتن سن و زنده بودنش ابراز خوشحالی کرد.

او گفت: درست است، کاملاً حق با تو است. خدا را شکر که دارم پیر می شوم. معنایش این است که هنوز وجود دارم. به زودی 46 سالم می گردد و هر روز بابت اینکه دارم پیر می شوم شاکرم. قرار بود کامنتت احساس بدی به من بدهد؟ اینطور نشد. باعث شد بیشتر سپاسگزار شوم. پس سپاسگزارم که یادآوری کردی هنوز وجود دارم.

کامرون دیاز

کامرون دیاز در سال 2022 از حس قدرشناسی اش نسبت به پیر شدنش و اینکه این حس چطور با گذشت زمان تغییر کرد، گفت. دیاز دلیل این تغییر نگاه را مادر شدنش دانست و او حالا به مقوله پیر شدن به چشم یک فرصت نگاه می نماید.

او در اینباره گفت: خیلی هیجان زده ام. من 50 یا 60 سال دیگر پیش رویم دارم. دلم می خواهد تا 110 سالگی زندگی کنیم، چون یک بچه کوچک دارم. فکر می کنم همه آدم ها آن لحظه فوق العاده را در دهه 40 زندگی شان دارند که قدر پدر و مادرشان را می دانند و دلم می خواهد که من هم این تجربه را با فرزندم وقتی به دهه 40 زندگی اش رسید داشته باشم.

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون معتقد است با بالا رفتن سنش عاقل تر شده است. او در مصاحبه ای در سال 2019 گفت که نگاهی که حالا در 43 سالگی به زندگی دارد را در 25 سالگی نداشت.

او در اینباره گفت: من حالا حرف های دیگری برای گفتن دارم. حالا 43 سالم است و کلی تجربه کسب نموده ام و می توانم فکر شده درباره تغییراتی حرف بزنم که دوست دارم در جهان ببینم. احساس می کنم موهای سفید و چین و چروک هایم را با کوشش به دست آورده ام. من 43 سالگی را به 25 سالگی ترجیح می دهم.

گوئینت پالترو

در سال 2019 گوئینت پالترو در مصاحبه ای از لذت پا گذاشتن به دهه 40 زندگی خود گفت. او در اینباره گفت: من دیگر 20ساله و 30ساله نیستم. 46 سالم است و از اینکه در دهه 40 زندگی ام هستم خوشحالم. او گفت که یک زن چهل و چندساله بودن یک حس رهایی فوق العاده دارد و اینکه دیگر نگران نیست که دیگران چه فکری درباره اش می نمایند.

شارون استون

شارون استون در سال 2020 در مصاحبه ای گفت که عبور از 50 سالگی چه تأثیری بر روی او داشت. به گفته استون، دیگر همه چیز را زیر سؤال نمی برد و همین امر فرصت نفس کشیدن به او داده است. او در اینباره گفت: فکر می کنم با خودتان در همه مسائل احساس راحتی پیدا می کنید. به عقیده استون، پیر شدن چیز فوق العاده ای است و او خود را خوش شانس می داند که توانسته چنین فرصتی داشته باشد.

منبع: فرارو

به "7 زن مشهور هالیوود که پیری را به جوانی ترجیح می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 زن مشهور هالیوود که پیری را به جوانی ترجیح می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید