استارتاپ

جزئیات اعتراف جنجالی مدیر اتوپایلوت تسلا پس از 7 سال: دروغ گفتیم!

ماجرا به ویدیویی از نمایش توانمندی های سیستم اتوپایلوت تسلا که در سال 2016 منتشر شد، مربوط است. در این ویدیو یک دستگاه تسلا مدل X با رانندگی اتوماتیک در خیابان ها و اتوبان خود را به مقصد می رساند. هرچند در جریان این سفر فردی در صندلی راننده حضور دارد،...

4 بهمن 1401

هواپیمای بدون بال مسافران را جابجا می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل ازدیلی میل، قطار کاملاً برقی فلاکس جت (FluxJet)ترکیبی از هواپیما و قطار است و می تواند 54 مسافر و 10 تن بار را حمل کند. طراحی آن نیز براساس رشته جدیدی از فیزیک اجرا شده که شرکت آن را veillance flux نامیده و شامل انتقال قدرت بی تماس است.

10 شهریور 1401

اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در عباس آباد

سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در اراضی عباس آباد خبر داد.

9 تیر 1401

ایده ها در زمینه نجات تالاب های کشور آنالیز می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، دومین جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با هدف ارائه راهکارهای ارتقای مشارکت مردم برای حفاظت از تالاب های کشور و شناسایی زنجیره های ارزش مؤثر بر بهبود اقتصاد خانوار روستایی در تبریز برگزار می گردد.

28 آبان 1399

چگونه بدون محدودیت و به سادگی، در قسمت بیوگرافی شبکه های اجتماعی، انبوهی از اطلاعات شخصی مثل لینک های متعدد و اطلاعات تماس را قرار بدهیم؟

یکی از مشکلاتی که کاربران در شبکه های اجتماعی دارند؛ کوتاه بودن بخش بیوگرافی یا Bio اکانت ها است. مثلا، بیشتر از یک لینک نمی توان در اطلاعات پروفایل استفاده کرد یا بیشتر از چند خط توضیح نوشت. قابلیت استفاده از تعداد زیادی عکس نیست و نمی توان آدرس شبکه های...

10 فروردین 1399

لذت رنگ آمیزی با رنگانا

استارتاپ رنگانا به دنبال این است که همه بتوانند لذت رنگ آمیزی روی بوم را تجربه نمایند. رنگانا توسط سجاد حاج کرمی و محسن حاج کرمی راه اندازی شده است. سجاد حاج کرمی 26 ساله و متولد اصفهان است و ارشد MBA از دانشگاه خوارزمی تهران دارد.

9 آبان 1398

نخستین سامانه هوشمند برگزاری نمایشگاه های مجازی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه اندازی شد

در قالب تفاهم نامه معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و شرکت هایپر اکسپو اولین سامانه هوشمند برگزاری نمایشگاه های مجازی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور راه اندازی شد.

14 مهر 1398