بالاخره قطع درختان مجموعه سعدآباد کار چه کسی بود؟

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، پیمانکار بخش خصوصی که با هماهنگی اداره کل پشتیبانی وزارتخانه، مسئولیت نگهداری فضای سبز سعدآباد را برعهده داشته است در مورد عدم ارجاع به کمیسیون ماده هفت باید پاسخگویی قصور خود باشد.

بالاخره قطع درختان مجموعه سعدآباد کار چه کسی بود؟

وبلاگ تفریح و سرگرمی: به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی برنامه تهران 20، سید حسین علوی آزاد، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد در گفت وگوی تلفنی درباره ماجرای شکایت شهرداری تهران از مجموعه سعدآباد، مطرح کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت که بیشتر درخت ها دچار آفت سوسک پوست خوار شده بودند که این آفت در تهران مخصوصا برای درختان چنار و کاج رایج است. با توجه به اهمیت موضوع، متاسفانه پیمانکار برای حفظ جان مردم، مجبور به قطع درختان بدون مجوز شده است.

پیمانکار بخش خصوصی قصور نموده است نه ما

وی بر لزوم پاسخگویی مدیر کل پشتیبانی وزارتخانه گردشگری تاکید نمود و گفت: بنده تنها مسئول فرهنگی مجموعه سعدآباد هستم. در این باره پیمانکار بخش خصوصی که با هماهنگی اداره کل پشتیبانی وزارتخانه، مسئولیت نگهداری فضای سبز سعدآباد را برعهده داشته است در مورد عدم ارجاع به کمیسیون ماده هفت باید پاسخگویی قصور خود باشد.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد اطلاع داد که هم اکنون 5 تنه درخت با وزن بیش از 5 تن در گذرگاه های عبوری مجموعه سقوط نموده است که باید به این موضوع رسیدگی گردد.

بدون مجوز اقدام به قطع درختان نموده اند

سید مهدی صباغ، شهردار منطقه یک در گفت وگوی تلفنی نیز در این باره، اظهار کرد: تمامی شهروندان و مجموعه های اداری و ارگانی، باید برای قطع درختان آفت زده مجوز لازم از کمیسیون ماده هفت بگیرند. وظیفه ماست که مجوز لازم را برای قطع و جابجایی و کاشت مجدد بدهیم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما در شهرداری طی چند روز مجوز لازم برای موارد ضروری را صادر می کنیم اما موضوع اصلی این است که هیچ گونه تعاملی و درخواست از جانب مجموعه سعدآباد دراین باره با ما صورت نگرفته است و آنان بدون مجوز اقدام به قطع درختان نموده اند و به همین علت از مجموعه سعدآباد شکایت نموده ایم.

منبع: توریسم آنلاین

به "بالاخره قطع درختان مجموعه سعدآباد کار چه کسی بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره قطع درختان مجموعه سعدآباد کار چه کسی بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید