بسته الحاقی الدن رینگ تیر ماه عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی الدن رینگ یعنی Shadow of the Erdtree رونمایی نموده اند.

بسته الحاقی الدن رینگ تیر ماه عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

از زمان عرضه الدن رینگ، استودیوی سازنده به روز رسانی هایی را منتشر نموده که محتوای تازه و هیجان انگیزی را به بازی اضافه نموده است. به روزرسانی های الدن رینگ ماموریت ها را بهینه سازی نموده اند، NPC های تازهی را برای تعامل با آن ها اضافه نموده اند و غیره. این به روزرسانی ها راه زیادی را در تضمین طول عمر بازی انجام داده اند، اما بسیاری از بازیکنان قبل از بازگشت به این بازی بزرگ دنیا باز، منتظر محتوای تازهتر و مهم تر بوده اند. حال هوادارانی که منتظر اولین و احتمالا آخرین بسته الحاقی الدن رینگ هستند، می توانند روز 31 تیر سال آینده این بسته را تجربه نمایند.

تریلر رونمایی مجذوب نماینده بسته الحاقی آنچه را که هواداران می توانند از آن انتظار داشته باشند، نشان می دهد. تنها در عرض سه دقیقه، تریلر ذکر شده تعداد زیادی از دشمنان تازهی را که بازیکنان باید با آن ها مبارزه نمایند با انواع مکان های تازه خیره نماینده به نمایش می گذارد. Elden Ring: Shadow of the Erdtree بازیکنان را به سرزمین سایه (Land of Shadow) می برد؛ مکانی که به وسیله درخت ارد پوشیده شده است و با شعله مسمر (Messmer) به آتش کشیده شده است. گفته می گردد که در اینجاست که بازیکنان با میکلا (Miquella)، موجودی که در Mohgwyn Palace حضور دارد، روبرو می شوند.

بازیکنان باید در پشت تورنت، اسب قابل اعتمادشان، سرزمین سایه را کاوش نمایند. در طول راه، آن ها با دشمنان عظیمی روبرو می شوند که بعضی از آن ها احتمالا به عنوان باس های اصلی عمل می نمایند. نام این دشمنان هنوز فاش نشده است، اما بازیکنان با موجودی غول پیکر که شبیه یک منقل در حال راه رفتن است، یک موجود دراز و مار مانند، یک دشمن بزرگ با سر شیر و غیره مبارزه خواهند کرد. ممکن است در ماه های منتهی به انتشار Shadow of the Erdtree، جزئیات بیشتری در خصوص این دشمنان تازه فاش گردد، اما این احتمال وجود دارد که هواداران باید منتظر بمانند تا خود با آن ها روبرو شوند.

البته Shadow of the Erdtree چیزی بیش از دشمنان تازه به بازی اضافه می نماید. طیف سلاح های الدن رینگ با این بسته افزایش می یابد و بازیکنان حملات تازه، زره ها و موارد دیگر را نیز در اختیار خواهند داشت. به طور کلی می توان گفت که این بسته الحاقی یک داستان کاملا تازه با شخصیت های تازه در سرزمین سایه دارد که با اسرار، سیاه چال های خطرناک و دشمنان، سلاح ها و تجهیزات تازه همراه شده است.

لازم به ذکر است که باندای نامکو در کنار بسته الحاقی ذکر شده، نسخه های تازهی از بازی را در دسترس قرار خواهد داد. نسخه Shadow of the Erdtree بازی شامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی آن خواهد بود که به صورت دیجیتالی برای همه پلتفرم ها و به صورت فیزیکی تنها برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس خواهد بود. در این میان نسخه پریمیوم بازی شامل بسته الحاقی، آرت بوک و موسیقی های آن به صورت دیجیتالی و محتوای اضافی برای بسته خواهد بود.

نسخه دلوکس بازی شامل بازی اصلی، بسته الحاقی Shadow of the Erdtree آرت بوک و موسیقی های دیجیتالی برای بازی اصلی و بسته آن خواهد بود. این نسخه تنها به صورت دیجیتالی در دسترس است.

در نهایت نسخه کالکتورز بازی با موضوع Shadow of the Erdtree، در کنار یک کد ووچر برای دریافت بسته الحاقی شامل یک مجسمه تقریبا 46 سانتی از شخصیت مسمر (Messmer the Impaler)، آرت بوک 40 صفحه ای فیزیکی و موسیقی های بسته به صورت دیجیتالی خواهد بود که تعداد آن ظاهرا محدود است. بعلاوه کلاه خود شخصیت ذکر شده نیز به عنوان یک آیتم کلکسیونی به صورت جداگانه از فروشگاه باندای نامکو قابل سفارش است.

بسته الحاقی در 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) با قیمت 39.99 دلار به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی الدن رینگ تیر ماه عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی الدن رینگ تیر ماه عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید