تصویر روز ناسا: خورشیدگرفتگی کامل در زیر زمین، عکس

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، برای ثبت این خورشیدگرفتگی غیرعادی در سال 2021، هواپیماها در زیر چشم انداز ابری اقیانوس منجمد جنوبی پرواز کردند.

تصویر روز ناسا: خورشیدگرفتگی کامل در زیر زمین، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تفریح و سرگرمی و براساس گزارش دیجیاتو، در اواخر سال 2021 خورشیدگرفتگی کامل فقط در انتهای زمین قابل مشاهده بود. برای ثبت این پدیده غیرعادی، هواپیماها در زیر چشم انداز ابری اقیانوس منجمد جنوبی پرواز کردند.

در تصویر روز ناسا چه می بینیم؟

تصویر برجسته یک عکس نسبتاً تماشای را نشان می دهد که در آن نقطه روشن، تاج بیرونی خورشید است و ماه نقطه تاریکی است که در مرکز دیده می گردد.

یک بال و موتور هواپیما در سمت چپ و پایین تصویر قابل مشاهده است، درحالی که هواپیمای دیگری که خورشیدگرفتگی را مشاهده می نماید در سمت چپ واقع شده است.

ناحیه تاریک آسمان در اطراف خورشید را مخروط سایه می نامند. هوا تاریک است زیرا شما به یک بخش طولانی از هوا نگاه می کنید که در سایه ماه واقع شده است.

آنالیز دقیق خورشید دچار گرفتگی، سیاره عطارد را درست در سمت راست نشان می دهد. برای تماشا خورشیدگرفتگی کامل بعدی، لازم نیست به انتهای زمین سفر کنید. مسیر کسوف 8 آوریل 2024، از آمریکای شمالی عبور خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تصویر روز ناسا: خورشیدگرفتگی کامل در زیر زمین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر روز ناسا: خورشیدگرفتگی کامل در زیر زمین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید