تنها 5 روز دیگر به قرعه کشی بلوبانک به جای مانده است

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، کمپین قرعه کشی بلوبانک که از روزهای پایانی سال گذشته شروع شده بود، به هفته پایانی و روز هیجان انگیز قرعه کشی 20 جایزه 200 میلیون تومانی و 20 جایزه 50 میلیونی نزدیک می گردد.

تنها 5 روز دیگر به قرعه کشی بلوبانک به جای مانده است

اگر شما هم یکی از کاربران بلوبانک باشید و اپلیکیشن خود را در سال نو به روز نموده باشید، احتمالا بخش نو بلوکلاب را مشاهده نموده اید. در این بخش امتیازات قرعه کشی هر کاربر به نمایش درمی آید تا هر فردی از اندازه شانس خود باخبر گردد و برای افزایش شانس خود کوشش کند.

هنوز هم برای شرکت در این قرعه کشی زمان دارید. برای شرکت در قرعه کشی شانس به توان دوستی 2 کافی ست موجودی حساب خود را به اندازه 200 هزار تومان افزایش دهید تا به ازای هر 200 هزار تومان (از مجموع موجودی های قبل و بعد از این واریز) یک امتیاز به اندازه امتیازات کسب شده تان، اضافه گردد. نکته مهم اینکه امتیازات این کمپین، در روزهای تعطیل رسمی (پنجشنبه ، آدینه و تعطیلات رسمی) 2 برابر محاسبه می گردد.

به محض اینکه موجودی حساب خود را به اندازه 200 هزار تومان افزایش دهید، رسما وارد قرعه کشی می شوید و شانس بردن جوایز معین شده را پیدا می کنید. پس از آن تعداد دوستانی که با کد شما در بلوبانک حساب باز نموده اند هم باعث افزایش امتیازات تان می گردد. برای کسب امتیازات این مورد کافیست موجودی حساب دوستان دعوت شده شما حداقل 2 میلیون تومان یا بیشتر از آن باشد تا به ازای هر روز، پنج امتیاز دریافت کنید.

هر چقدر اندازه موجودی حساب شما بیشتر باشد، امتیازات بالاتری خواهید داشت و در روز قرعه کشی می توانید از حداکثر شانس خود برای کسب جوایز میلیونی استفاده کنید. مراسم قرعه کشی در روز 04/03/02 برگزار می گردد و شما تا روز قبل آن امکان افزایش امتیازات خود را دارید.

کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی در ابتدا با 50 جایزه 100 میلیون تومانی و طی روزهای 6 تا 24 اسفند سال گذشته برگزار گردید، پس از سرانجام این قرعه کشی و معین شدن برندگان آن، کمپین شانس به توان دوستی2 از روز 25 اسفند ماه و با مهلت زمانی بیشتر آغاز به کار کرد تا کاربران بلوبانک بتوانند در فرصتی مناسب امتیازات مورد نظر خود را جمع آوری نمایند.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح نوی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "تنها 5 روز دیگر به قرعه کشی بلوبانک به جای مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها 5 روز دیگر به قرعه کشی بلوبانک به جای مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید