نرم افزار و اپلیکیشن

یک صفحه نو به واتساپ اضافه خواهد شد، عکس

تیم توسعه دهندگان واتساپ در حال کار بر روی صفحه جدیدی در این اپلیکیشن پیام رسان به نام صفحه مورد علاقه برای مخاطبین هستند.

2 اردیبهشت 1403

بازی Helldivers 2 بار دیگر پرفروش ترین بازی ماه در بریتانیا شد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، 3.65 میلیون بازی ویدیویی در ماه مارس در سراسر بریتانیا فروخته شده که نسبت به مدت مشابه در سال 2023 رشد چشمگیر 26 درصدی را نشان می دهد.

25 فروردین 1403

مارگو رابی اقتباس سینمایی سری بازی سیمز را با کارگردان لوکی می سازد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، یک فیلم اقتباسی از سری بازی های شبیه ساز زندگی سیمز (The Sims) به وسیله کمپانی فیلمسازی مارگو رابی (Margot Robbie) یعنی LuckyChap Entertainment در دست ساخت است که کارگردانی و نویسندگی آن را کیت هرون (Kate Herron)، کارگردان سریال لوکی، بر عهده دارد.

9 فروردین 1403

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی؛ دانشجویان سراغ چه مدل هایی بروند؟

وقتی به لپ تاپ دانشجویی فکر می کنیم اولین چیزی که به فکر ما می رسد لپ تاپ ارزان قیمت است. چرا که عمدتا دانشجویان ممکن است هنوز وارد بازار کار حرفه ای نشده باشند. در درجه بعدی وزن لپ تاپ برای حمل ونقل آن نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم. در نهایت...

28 اسفند 1402

3 دلیل برای خریدن مک بوک ایر M3 (و 1 دلیل برای نخریدن)

اپل چند روز قبل از مک بوک ایر تازه 13 و 15 اینچی مبتنی بر تراشه M3 رونمایی کرد. اما آیا این دو لپ تاپ برای شما مناسب هستند؟ این دو لپ تاپ از نظر ظاهری تفاوتی با نسل قبلی ندارند ولی حالا از تراشه تازه M3 بهره می برند. همانند گذشته، هر کدام از این لپ تاپ ها دارای...

23 اسفند 1402

بسته الحاقی الدن رینگ تیر ماه عرضه می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی الدن رینگ یعنی Shadow of the Erdtree رونمایی نموده اند.

3 اسفند 1402

آشنایی با علائم خرابی هارد و روش تعمیر آن

هارد دیسک مانند قلب تپنده کامپیوتر شماست که تمام داده ها و فایل هایتان را ذخیره می نماید؛ از آن جایی که همه اطلاعات در هارد ذخیره می گردد فکر از دست دادن آن ها، همیشه نگران کننده است.

21 بهمن 1402

حقایقی در مورد حافظه رم کامپیوتر که احتمالا نمی دانستید!

این که بتوانید ایمیل خود را چک کنید، در اینترنت به گشت وگذار بپردازید، فیلم پخش کنید یا هر کار دیگری با لپ تاپ یا کامپیوتر خود انجام دهید، به رم دستگاه مربوط است. رم کامپیوتر (RAM) مانند حافظه کوتاه مدت انسان ها عمل می کند و یکی از این اجزای کلیدی در عملکرد...

4 بهمن 1402

پرچمدار سامسونگ سریع ترین تلفن همراه بازار شد؟

زومیت نوشت: نتایج بنچمارک نشان می دهد فضای ذخیره سازی گلکسی S24 سرعت بسیار بیشتری از آیفون 15 پرو مکس دارد.

1 بهمن 1402

خداحافظی هواوی با اندروید

ایسنا نوشت: شرکت هواوی تکنولوژی چین، برای تقویت زیست بوم نرم افزاری خود، در جدیدترین نسخه سیستم عامل بومی هارمونی (HarmonyOS)، از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی نخواهد کرد.

1 بهمن 1402

آنالیز اولین موج بازی های موتور آنریل انجین 5

موتور بازی سازی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) را می توان یکی از مهم ترین موتورهای انیمیشن سازی دانست. این موتور حدود 3 سال پیش معرفی گشت و پس از سه سال ما شاهد عرضه بازی های مختلف بر پایه آن روی کنسول و کامپیوتر هستیم. عرضه بازی های مختلف بر پایه آنریل انجین 5 برای...

23 دی 1402

خداحافظی ویندوز با ورد پد پس از 30 سال

دیجیاتو نوشت: پس از حدود 30 سال از عرضه وردپد، بالاخره مایکروسافت با این نرم افزار خداحافظی می نماید. پیش از این نیز اعلام شده بود که این نرم افزار دیگر به روزرسانی دریافت نمی نماید و به انتها عمر خود نزدیک شده است. حالا مایکروسافت اعلام نموده که در نسخه...

17 دی 1402

کارگاه تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت گردشگری برگزار گردید

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کارگاه تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت گردشگری برگزار گردید.

28 آذر 1402

موجودی پلی استیشن پورتال تنها دو روز پس از عرضه به اتمام رسید

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که موجودی پلی استیشن پورتال تنها دو روز پس از عرضه در آمریکا و بریتانیا به اتمام رسیده است.

29 آبان 1402

جبران تورم کالاهای اساسی در طرح کالابرگ ، کالاهای مشمول کالابرگ را از کجا بخریم؟ ، جزئیات سبد کالابرگ برای هر نفر

با اجرای مرحله تازه کالابرگ الکترونیک که از دیروز شروع شد، 3دهک پایین درآمدی درصورت اختصاص 50درصد یارانه نقدی خود به خرید در طرح کالابرگ الکترونیک، مشمول جبران هزینه های تحمیل تورم به کالاهای اساسی خواهند شد و کالاهای مورد نظر را به قیمت اردیبهشت1401 خریداری...

1 مرداد 1402

تنها 5 روز دیگر به قرعه کشی بلوبانک به جای مانده است

کمپین قرعه کشی بلوبانک که از روزهای پایانی سال گذشته شروع شده بود، به هفته پایانی و روز هیجان انگیز قرعه کشی 20 جایزه 200 میلیون تومانی و 20 جایزه 50 میلیونی نزدیک می گردد.

31 اردیبهشت 1402

کارهای مهم و ضروری که آیفون باید از اندروید یاد بگیرد!

ایسنا نوشت: سیستم عامل iOS در مقایسه با اندروید کاملا محدود است اما پنج ویژگی وجود دارد که کاربران دوست دارند نرم افزار اپل، از سیستم عامل گوگل کپی کند.

27 فروردین 1402

با این تلفن های اندرویدی کروم را با سرعت باورنکردنی تجربه خواهید کرد

زومیت نوشت: گوگل به روزرسانی جدیدی برای کروم منتشر نموده است که سرعت این مرورگر را در گوشی های اندرویدی رده بالا 30 درصد بهبود می دهد.

26 فروردین 1402

تبدیل گوشی هوشمند به وب کم لپتاپ

براساس گزارش ها، عملکرد وب کم لپ تاپ مناسب نیست و بیشتر افراد ترجیح می دهند از وب کم اکسترنال استفاده نمایند، حتی بعضی افراد به وسیله یک برنامه ثالث از گوشی هوشمند خود به عنوان وب کم استفاده می نمایند. آیفون ها نیز ممکن است به عنوان وب کم برای مک بوک ها...

20 بهمن 1401

بیماری که با چشم خود موسیقی می سازد

در سال 2018، جردن وستون از شهر ایپسیلانتی در میشیگان، متوجه یک کشش ناگهانی در بازوی چپ خود شد. بازوی وی در طول تمرین سریع تر خسته می شد و در نهایت در اواخر همان سال تشخیص داده شد که وستون مبتلا به اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) است.

18 بهمن 1401
تعداد: (72)