صدور مجوز های الکترونیکی کسب و کار تا 6 فروردین مهلت دارد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، تهران (پانا) - مشاور وزیر اقتصاد از اجرایی شدن صدور مجوز های الکترونیکی کسب و کار از 6 فروردین ماه 1401 اطلاع داد.

صدور مجوز های الکترونیکی کسب و کار تا 6 فروردین مهلت دارد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، حمید رضا فولادگر گفت: یک بحث حقوقی در زمان قانونی برای الکترونیکی شدن صدور مجوز ها پیش آمد و آن این بود که لازم الاجرا شدن قانون یک سال پس از زمان ابلاغ آن از رئیس مجلس به دولت است یا از زمانی که در روزنامه رسمی کشور منتشر شده باشد.

طبق قانون 15 روز پس از ابلاغ این قانون به دولت باید در روزنامه رسمی منتشر گردد و به گفته فولادگر با توجه به اینکه تاریخ انتشار در روزنامه رسمی 6 فروردین 1400 بوده به نظر می رسد مبنای صدور مجوز الکترونیکی 6 فروردین 1401 باشد که فرجه ای ایجاد شده برای بعضی دستگاه ها که هنوز در این فرایند عقب هستند.

مشاور وزیر اقتصاد گفت: این فرصت برای این مشخص شده که اگر دستگاهی تا آن موقع فرایند صدور مجوز را الکترونیکی نکرد جرم تلقی می گردد و طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.

پیش از این 18 اسفند آخرین مهلت دستگاه ها برای اتصال به درگاه ملی مجوز ها و صدور الکترونیکی مجوز لازم برای کسب و کارها اعلام شده بود.

قانون برطرف موانع و تسهیل فضای کسب و کار 13 سال پیش تصویب شده، اما تولیدکنندگان و کارآفرینان زیادی در این سال ها از سختی فرآیند دریافت مجوز خود گلایه مند بوده و بعضا سال ها در انتظار صدور مجوز خود بوده اند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "صدور مجوز های الکترونیکی کسب و کار تا 6 فروردین مهلت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز های الکترونیکی کسب و کار تا 6 فروردین مهلت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید