مدل های گرانقیمت تری از آیفون در راه است

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی به نقل از بلومبرگ، تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل به سرمایه گذاران این شرکت بیان کرد مشتریان تمایل دارند برای برترین آیفونی که می توانند بخرند، هزینه بیشتری پرداخت نمایند. این امر نشان می دهد مدل های گرانقیمت تری از آیفون در راه است.

مدل های گرانقیمت تری از آیفون در راه است

کوک که در جلسه ای با سهامداران شرکت سخنرانی می کرد، بیشتر روی نتایج فروش محصولات در تعطیلات صحبت کرد و یکی از اظهار نظرهای او نشانه هایی از مسیر حرکت شرکت در آینده را در خود داشت.

او به سوالی درباره آنکه آیا افزایش میانه قیمت آیفون ماندگار است یا خیر، پاسخ داد. به هرحال مدل رده بالای این موبایل در سال 2017 میلادی 1150 دلار بود. اکنون قیمت گرانبها ترین آیفون حدود 1600 دلار(آیفون 14 پرومکس با یک ترابایت حافظه) است. کوک در پاسخ به این سوال گفت: افزایش قیمت چالش برانگیز نیست. در حقیقت مصرف نمایندگان احتمالا تمایل دارند هزینه بیشتری برای دستگاه بپردازند. تصور می کنم مردم واقعا راغب هستند برترین دستگاهی که در این دسته بندی وجود دارد را بخرند.

او با اشاره به اینکه آیفون به یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی مصرف نمایندگانش تبدیل شده، اکنون مشتریان از دستگاه برای پرداخت الکترونیک ، کنترل دستگاه های هوشمند خانگی، مدیریت سلامت شان و بعلاوه ذخیره اطلاعات بانکی استفاده می نمایند.

هرچند کوک درباره پیش بینی خودش از افزایش قیمت ها چیزی نگفت اما استدلال او برای ساخت آیفون های پر زرق و برق تر معقولانه است، به خصوص اگر در دستگاه ویژگی های جدیدی نیز ارائه گردد.

بعلاوه این شرکت هم اکنون فعالیت های بیشتری انجام می دهد تا مدل های پرو آن نسبت به آیفون های استاندارد متمایزتر گردد تا مشتریان تمایل به پرداخت هزینه بیشتر داشته باشند.

اپل میخواهد با عرضه آیفون 15 در امسال میلادی، تمایز بیشتری میان رده های دستگاه از لحاظ مواد ساخت، پردازشگرها و دوربین ها ایجاد کند. یکی از این موارد افزودن لنز پریسکوپ به مدل آیفون پرومکس است که قابلیت زوم بهتر ارائه می نماید.

علاوه برآن این شرکت تمایل دارد تمایز بیشتری میان مدل های پرو و پرومکس ایجاد کند و همین امر برآورد هایی درباره اینکه شرکت یک دستگاه رده بالاتر یعنی اولترا را ارایه می نماید، افزایش داده است. اپل هم اکنون از این نام برای ساعت های هوشمند با پردازشگر M1 استفاده می نماید.

اما ممکن است این شرکت آمریکایی به جای آنکه آیفون پرومکس را اولترا نامگذاری کند، یک آیفون رده بالاتر از مدل های پرو نیز عرضه کند. طبق مذاکرات انجام شده در شرکت احتمالا این اقدام در زمان عرضه آیفون های 2024 انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدل های گرانقیمت تری از آیفون در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های گرانقیمت تری از آیفون در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید