موجودی پلی استیشن پورتال تنها دو روز پس از عرضه به اتمام رسید

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که موجودی پلی استیشن پورتال تنها دو روز پس از عرضه در آمریکا و بریتانیا به اتمام رسیده است.

موجودی پلی استیشن پورتال تنها دو روز پس از عرضه به اتمام رسید

کمپانی سونی (Sony) در اوایل امسال میلادی از پلی استیشن پورتال رونمایی کرد؛ دستگاهی که دارندگان پلی استیشن 5 را قادر می سازد تا بازی های این کنسول را بدون استفاده از تلویزیون و به وسیله Wi-Fi به صورت ریموت پلی تجربه نمایند. در گزارش سه ماهه دوم خود برای سال مالی جاری، این شرکت امیدوار بود که معرفی این دستگاه بتواند فروش سخت افزاری این شرکت را در طول تعطیلات افزایش دهد. حال به نظر می رسد که امیدواری سونی به ناامیدی تبدیل نشده است.

طبق آمار منتشر شده، موجودی این دستگاه تنها دور روز پس از عرضه در 15 نوامبر (24 آبان) امسال در بریتانیا و آمریکا به اتمام رسیده است. در فروشگاه پلی استیشن دایرکت بریتانیا، پلی استیشن پورتال برچسب قیمت 199.99 پوندی خورده و در حال حاضر در دسترس نیست. البته در اعلامیه فروشگاه آمده است که روی در دسترس قرار دادن این دستگاه تمرکز نموده اند و بهتر است که در 22 نوامبر (1 آذر) دوباره به آن مراجعه کنید.

این در حالی است که پلی اسیشن دایرکت ایالات متحده، اوایل دسامبر را برای دریافت اطلاعات در خصوص موجودی مجدد این دستگاه پیشنهاد نموده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر معین نیست که آیا این دستگاه جانبی محبوب تر از انتظارات سونی بوده است یا این سخت افزار به مقدار کافی در بازار ارائه نشده یا اینکه کار احتکارنمایندگان بوده است. موردی که باید منتظر معین شدن آن در آینده باشیم.

در واقع تعداد زیادی فروشنده در eBay وجود دارند که پلی استیشن پورتال را با قیمت های نسبتا بالا می فروشند. بسیاری از این دستگاه ها حدودا بین 220 تا 290 پوند فروخته می شوند، اما گزینه های زیادی با قیمت بالای 300 پوند وجود دارد. در نهایت در رابطه با واکنش ها به این دستگاه، آنالیز های اجرا شده و واکنش ها تا کنون ضد و نقیض بوده است. بعضی خود سخت افزار را ستایش می نمایند، اما بیان می نمایند که خرید آن چندان چیز ضروری و جذابی به نظر نمی رسد.

منبع: Gameindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "موجودی پلی استیشن پورتال تنها دو روز پس از عرضه به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجودی پلی استیشن پورتال تنها دو روز پس از عرضه به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید