نسخه کامپیوتر Sunset Overdrive عرضه شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، پس از ماه ها خبر و شایعه، استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز رسما بازی Sunset Overdrive را روی کامپیوتر عرضه کرد. خبر عرضه رسمی نسخه کامپیوتر این بازی دیروز از سوی اینسامنیاک گیمز منتشر شد؛ خبری که از عرضه Sunset Overdrive روی استیم و فروشگاه ویندوز خبر می داد.

نسخه کامپیوتر Sunset Overdrive عرضه شد

خبر عرضه بازی Sunset Overdrive روی کامپیوتر، تاریخ انتشاری را به دوش نمی کشید، چون در واقع نسخه کامپیوتر همین حالا عرضه شده و برای خرید موجود است.

اگر بگوییم بازی Sunset Overdrive پایه و اساسی برای بازی بزرگ بعدی استودیوی سازنده آن بوده است، چندان بیراه نگفته ایم. سیستم های حرکت در نقشه باز Sunset Overdrive و اکشن بسیار خوبی که ارایه می دهد، به استودیوی اینسامنیاک گیمز یاری نموده است تا بازی اسپایدرمن (Spider-Man) را به سرگرم کننده ترین شکل ممکن بسازد.

بازی Sunset Overdrive قصه ای بانمک و دنیایی جالب و عجیب دارد؛ طوری که می توانیم بگوییم مثل آن را کمتر دیده اید. اکشن زامبی-کشی بازی، آن هم زامبی هایی که فراتر از انتظار شما هستند، حسابی لذت بخش است. از آن طرف هم دقیقا مثل اسپایدرمن، گشت و گذار در نقشه بازی بسیار حس خوبی به شما می دهد.

نسخه کامپیوتر Sunset Overdrive هم روی فروشگاه استیم و هم روی فروشگاه ویندوز با قیمت 20 دلار عرضه شده است. این نسخه دو بسته الحاقی بازی را هم در خود دارد.

می توانید در ادامه تریلری که برای نسخه کامپیوتر بازی Sunset Overdrive عرضه شده است را ببینید.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه کامپیوتر Sunset Overdrive عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامپیوتر Sunset Overdrive عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید