بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

آب گرفتگی و فرونشست های متعدد در محوطه باستانی نقش رستم

علیرضا عسکری چاوردی گفت: در اثر بارندگی های اخیر، محوطه باستانی نقش رستم دچار آب گرفتگی شد و در پی آن فرونشست های متعددی در منطقه اتفاق افتاده است.

15 اردیبهشت 1403

10 نقل قول ماندگار فیلم های مرد عنکبوتی

حتی پیش از این که دهه 2000 میلادی از راه برسد، مرد عنکبوتی یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین ابرقهرمان های تاریخ بود. این شخصیت طی دوران نقره ای کتاب های مصور خلق شد و به همین علت هم سن و سال شخصیت های قدیمی تری کی طی دوران طلایی کتاب های مصور متولد شده اند...

12 اردیبهشت 1403

فیس واش چیست و چه کاربردی برای سلامت پوست دارد؟

یکی از پرطرف دارترین و ترندترین محصولات در روتین های پوستی مختلف فیس واش است. این محصولات جادویی که جایگزینی فوق العاده برای صابون های سنتی شست وشوی صورت محسوب می شوند علاوه بر پاک سازی عمیق پوست شما می توانند با ترکیبات مراقبتی برای رفع مسائل پوستی...

18 فروردین 1403

خسارت میلیاردی به ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برآورد 5 تا 7 میلیارد تومانی خسارت های وارده به ابنیه تاریخی استان سیستان و بلوچستان در سیلاب اخیر جنوب شرق کشور خبر داد.

16 اسفند 1402

22 میلیون نفر از موزه ها و اماکن تاریخی بازدید کردند

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی گفت: از ابتدای سال تا آخر بهمن بیش از 22 میلیون نفر از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی بازدید کردند در حالی که این تعداد در سال قبل 21 میلیون نفر بود.

11 اسفند 1402

بهترین هتل های 5 ستاره کیش

اولین چیزی است که مسافران در پی آن هستند؛ چراکه اغلب افراد دوست دارند سفری لوکس و لاکچری در کیش را تجربه کنند و می خواهند در هتل های 5 ستاره اقامت داشته باشند. در این میان برخی ممکن است به دلیل قیمت بالا پشیمان شوند و به سراغ گزینه های دیگر بروند؛ اما باید...

1 اسفند 1402

تشریح شرایط بازسازی و حفاظت و کاوشهای معبد آناهیتا از گذشته تا امروز

ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، تشریح شرایط بازسازی و حفاظت و کاوشهای معبد آناهیتا از گذشته تا امروز صورت گرفت.

25 آذر 1402

جراحت کلنگ توهم گنج سوداگران بر بدنه پل محمد حسن خان بابل

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، جراحت کلنگ توهم گنج سوداگران بر بدنه پل محمد حسن خان بابل مشاهده می شود.

11 آذر 1402

فیلم ناروتو پس از 10 سال وقفه ساخته می شود

خبر ساخت اقتباس لایو اکشن انیمه پرطرفدار ناروتو حدود 10 سال قبل اعلام شد اما این پروژه مطابق انتظار پیش نرفت و هر بار به دلایل مختلف به تعویق افتاد؛ حالا پس از یک دهه، به نظر می رسد که این فیلم بزرگ احیا شده است و به زودی وارد مراحل توسعه خواهد شد.

4 آذر 1402

حمام میرزا رسول یکی از جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای واصله، حمام میرزا رسول یکی از جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی به شمار می رود.

23 مهر 1402

کاروانسرای تی تی استان گیلان ثبت جهانی شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر گشته، کاروانسرای تی تی استان گیلان ثبت جهانی شد.

28 شهریور 1402

افزایش صدور پروانه ساخت و ساز در بافت های فرسوده تهران ، آخرین شرایط بازسازی کارخانه سیمان ری و احـداث دژبـاغ کـن

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از شتاب صدور پروانه در بافت های فرسوده اطلاع داد و گفت که صـدور پروانه در 5 ماه سال جاری نبست به مدت مشابه سال گذشته حدود 191 درصد رشد داشته است.

20 شهریور 1402

اطلاعات پرچمدار سامسونگ لو رفت

سامسونگ پیش تر فراوری گلکسی S23 FE را تأیید نموده است و تمامی شواهد نشان می دهند که فاصله زیادی تا رونمایی این گوشی نداریم. بعضی شایعه ها می گویند اس 23 اف ای قبل از انتها شهریور رونمایی می گردد؛ اما ممکن است معرفی این گوشی تا مهرماه به تعویق بیفتد.

19 شهریور 1402

اسرار آمیز ترین قلعه ایران که گفته می گردد پر است از گنجینه های با ارزش پادشاهان قدیم ، این قلعه را فرازمینی ها ساخته اند؟

سوال های بی پاسخ و شایعه های زیادی درباره اش وجود دارد؛ تعدادی از بومی هایی که حول وحوش این قلعه تاریخی زندگی می نمایند عقیده دارند که این قلعه را دیوها درست نموده اند؛ عده دیگری هم ساخت آن را به موجودات فرازمینی نسبت می دهند.

25 تیر 1402

ببینید؛ از بازی رومیزی متال گیر سالید رونمایی شد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که بازی Metal Gear Solid: The Board Game به حیات بازگشته است.

16 خرداد 1402

زیباترین سالن های تئاتر بریتانیا

بریتانیا یا پادشاهی متحد (UK) فرهنگی غنی و قوی در زمینه تئاتر دارد و بعضی از بزرگترین نمایش نامه نویسان و بازیگران نیز از مراکز فراهنگی سراسر این کشور به جهانیان معرفی شدند. در ادامه همراه با ما باشید تا با قدیمی ترین و زیباترین تئاترها و سالن ها در بریتانیا...

28 اسفند 1401

رابطه عجیب یک گیاه در حال انقراض با خرگوش آمامی

زیست شناسان ژاپنی تصاویری از یک خرگوش در معرض انقراض را ثبت نموده اند که در حال جویدن گیاه Balanophora yuwanensis(از خانواده بلوط دارها) است. این تصاویر نشان می دهند که احتمالا این خرگوش مهم ترین عامل پخش کننده بذر این گیاه باشد.

16 بهمن 1401

جاذبه های گردشگری انگلستان در یک نگاه ، تلفیق زیبای سنت و مدرنتیه

انگلستان یکی از بهترین مکان ها برای سفر کردن است، چه برای جهانگردان داخلی و چه جهانگرد های خارجی، چرا که مسئله ای از نظر زبان برای جهانگرد های انگلیسی زبان در این کشور وجود ندارد. جهانگردان تور مسافرتی که برای اولین بار به انگلستان سفر می کنند، ترجیح...

3 بهمن 1401

زیباترین هتل های هند، سفری هیجان انگیز به همراه آرامش

کشور هند پر از تضاد ها و لایه های متنوع، منظره ها گوناگون و روستا های غیر قابل دسترساست؛ از شهر دهلی، مومبای، راجستان تا کوه های هیمالیا، همواره جاهای دیدنی برای بازدید نمایندگان فراوان است. اما این کشور دارای مجموعه ای از بهترین و شیک ترین هتل ها نیز...

21 دی 1401

جدیدترین توضیحات درباره بازسازی و اجراهای مجموعه تئاتر شهر

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، جدیدترین توضیحات درباره بازسازی و اجراهای مجموعه تئاتر شهر ارائه شد.

6 آذر 1401
تعداد: (52)